4. sraz - kemp Salaš u Velehradu - 16. - 18.7.2010

Na začátek seznam účastníků.

Členové:

Balu1, belinda, Bigbel, BobyShekOLD, dedek new, dědkulín, Domi.1, Fanda, Fí-ďas, Franciska s Petrem, franki, Jirboz s Boženkou, JISOSO, JVK, Kavec47, Laďa s Helenkou, Luigi s Evičkou, LUSO, majkys, Maťan-ka, Medy2, miko, Milamoto, mirek42, motobaba, MotodědekTonda s Mahulenou, motodědekGustik, Nero, Padre45, Pavelmazel, Pedro 18 s Kobrou17, petasek s Ivou, prdič, StařecPetr, střelec, Venda_Marauder, Viragodědek, 44822Tom se Zdeňkou,

Návštěvníci:  Palo58, k-h600, a Miki-švára, který přijel na Goldwingu.

Tak součet je 49 účastníků a to ještě nevím, jestli jsem na někoho nezapomněl.

Jak to probíhalo.
Byl pátek 16.7. a to byl čas pro odjezd na Moravský sraz, který se konal v kempu Salaš u Velehradu.
Domluvili jsem si společnou cestu s Fandou, střelce, LUSEM, Kavcem47, Pavlemmazlem a také s BobymShrekOLDEM, který byl na návštěvě v Čechách. S Fandou jsem se setkal v Zahrádkách u České Lípy a pokračovali jsme směr Mladá Boleslav - Nymburk - Kolín - Čáslav - Skuhrov a tam nás u čerpací stanice čekali střelec, LUSO, Kavec47 a Pavelmazel .

Po krátké zastávce jsme pokračovali na Havlíčkův Brod a Přibyslav, kde na nás netrpělivě čekal Boby. Zase krátká zastávka, dotankování a pokračovali jsme na Žďár nad Sázavou a Velkou Bíteš kde jsme najeli na udrncanou D1. Boby se ujal vedení skupiny a vůbec se s tím nepáral. Najel do levého pruhu, kde to tak nedrncá, a ani jsme moc do pravého neuhýbali. Tak jsme si to valili až občerstvovací stanice v motorestu Rohlenka za Brnem.

Tam jsme někteří poobědvali a po občerstvení pokračovali přes Slavkov u Brna - Buchlovice do cíle v kempu Salaš u Velehradu.

Po uvítáni se s již přítomnými kamarády se nás ujal Jirboz, který byl pověřen funkcí ubytovacího náčelníka. Přidělil nám pokoje a my jsme se mohli konečně odstrojit s propoceného oblečení a dát si sprchu.
Někteří z nás přijeli se stanem a tak na konci kempu vzniklo malé stanové městečko.

Postupně ještě přijížděli další účastníci srazu a mezi nimi někteří, se kterými jsme se ještě neviděli.
Například franki

motodědekGustik

belinda

čekatel Luigi

Pedro18 se ženou Kobrou17

A ještě nesmím zapomenout na prdiče, který s námi byl poprvé. Sedí úplně vpravo.

Také přijelo několik pozorovatelů. Jestli se jim mezi námi líbilo tak možná rozšíří naše řady.

Manželé Mičánkovi

Domi1 s Kryštůfkem

Padre45-to je ten uprostřed a a také návštěvník ve žlutém Miki-švára

Radek a Zdenka Tomáškovi

A ještě bych potřeboval identifikovat tohoto telefonujícího motorkáře, který sedí s motodědkemGustíkem.

Postupně jsme se scházeli pod střechou přístřešku před bufetem, aby jsme rychle doplnili vypocené tekutiny. Seznamovali jsme se s těmi členy, které jme zatím neviděli a bylo jich tentokrát dost. Při popíjení piva ze Svijan a debatách o všem možném nám čas rychle utekl a nastal čas konzumace výborného guláše, který nám v potu tváře uvařil sám pan majitel kempu JuDr Rýc. Majk nás seznámil s časovým rozvrhem na sobotní vyjížďku po okolních pamětihodnostech. Také jsem musel dostát svým povinnostem a zapsat docházku.

Zde jsem původně chtěl dát pár fotek z našeho posezení, ale je jich tolik , že si je raději prohlédněte v odkazech pod článkem.

Po večeři se organizátor majk postaral o oheň, a tak jsme se přesunuli od bufetu k ohništi. Na řadu přišla majkova kytara a tak nám čas rychle ubíhal. Nový člen Luigi přinesl jako zápisné láhev lahodného moku a tak kolovala několikrát kolem ohniště až byla prázdná.

K ohni jsme se všichni nevešli, a tak někteří členové diskutovali před chatami.

Postupně jsme odpadávali a odcházeli na zasloužený odpočinek a jen někteří silní jedinci vydrželi až dlouho po půlnoci.
Ráno jsme se probudili a byl opět slunečný den.

Po snídani ve společenské místnosti jsme se chystali na vyjížďku.

Ještě před odjezdem jsme se svolávali k tradičnímu společnému focení. Dalo to práci, ale nakonec jsme tam byli skoro všichni.

Po focení jsme se seskupili do formace a vyrazili s kempu směr Velehrad.

Majkův kamarád Karel (k-h600) mu pomáhal se zajištěním našeho přesunu. Blokoval nám křižovatky a pomáhal s hladkým průjezdem. Na Velehradě jsme s naším počtem zabrali velkou část parkoviště pro autobusy. Po zaparkování jsme odešli na prohlídku světoznámé barokní baziliky.

Po prohlídce baziliky jsme se společně přesunuli na parkoviště pod hradem Buchlovem. Na parkovišti jsme se rozdělili na dvě skupiny. Jedni zůstali a občerstvovali se v restauraci.

Druhá skupina se vydala na prohlídku hradu. Absolvovali jsme kratší okruh s návštěvou hradní věže, ze které byl nádherný výhled do kraje.

Po absolvování prohlídky jsme se všichni společně přesunuli do bufetu U Trampa, který leží na známé motorkářské trase " Buchláky ". Tam jsme poseděli a občerstvili se. Je tam docela velký provoz, střídá se tam spousta motorkářů, kteří se přijedou projet po této motorkáři vyhledávané trase.

Slunce stále pražilo a tak jme se vydali zpět do našeho kempu a stinného posezení před bufetem. Po cestě jsme se ještě zastavili dotankovat naše žíznivé oře.

Po příjezdu do kempu jsme měli individuální program. Někteří z nás zasedli do stínu bufetu a pokračovalo se v povídání a někteří se jeli vykoupat do nedalekého rybníka v Salaši. Během dne nás opustili někteří účastníci, kteří měli ještě jiný program.
Zastavil se na nás také podívat Miki-švára, motorkář s krásným Goldwingem. Dočetl se o našem srazu a tak přijel okouknou co jsme to za partu. Našel u nás spřízněnou duši Balu1, který má také Goldwinga.

Pan Rýc i v tomto horku zapálil udírnu a dal tam prohřát klobásky. Tak jsme někteří neodolali, a i když nás k večeři čekalo maso s šípkovou omáčkou, tak jsme klobásky ochutnali.
K večeru se začali na obloze objevovat první mráčky. Po zprávách z domova v Čechách, kde už pršelo jsme čekali, kdy to dorazí i k nám na Salaš.
Po dobré večeři jme pomalu začali ubírat na konzumaci alkoholických nápojů, aby jsme ráno mohli v pořádku odstartovat na cestu domů. Ani se tak dlouho neponocovalo jako v pátek.
V noci i k nám do kempu dorazil déšť a tak ranní probuzení bylo do zamračeného dne, kdy obloha nevěstila nic dobrého.
Po zabalení a snídani jsme byli připraveni k odjezdu. Po velkém loučení jsme postupně odjížděli, někteří jednotlivě, někteří ve skupinkách.

Nebyl snad nikdo z účastníků srazu, který by po cestě domů nezmokl. Přesto si myslím, že se sraz všem líbil a můžeme ho zařadit ke všem těm povedeným, které jsme zatím měli. Poděkování patří osazenstvu kempu po vedením pana Rýce, kteří se o nás starali.

Tento článek jsem musel spáchat sám, z důvodu zaneprázdnění naší dopisovatelky Marťan-ky.
Čekám od vás shovívavost, tak kráááásně jako Martina to neumím. Také budu rád za každé upozornění na chyby, které jsem v článku napáchal. Jestli chcete někdo něco doplnit na co jsem zapomněl tak se také ozvěte.

Zde jsou odkazy na fotky.

1. Napsals to Péťo moc pěkně, přesně popisně,snad jen malá poznámka pro některé kamarády - v tak velké skupině je na vyjížďce bezpečnostní nutností dodržovat všemi účastníky jízdní "zip" a nekřižovat dráhu ostatním. A také je moc škoda, že koupání v obci Salaš po Buchlovu jsme absolvovali jen v 8 lidech, vybetonované koupaliště 80 x 30m, byla super voda, bez ovádů, v horském prostředí. Jinak jsem fakt moc rád, že máme tak prima partu "starších dorostenců". Majk

2. Jak jsi mohl , kamaráde, zapomenout na ten blond živel s kytkou na prsou? A co já?
    Jinak moc hezký. Díky. Jo, a nvrhuji aby byl Jirboz jmenován pokladníkem - drábem, protože mu to hlídání šlo super a dělal to s láskou a odpovědností. I Tobě díky Jirko...

3. Nojó, zapoměls na Petra - STARCE, dyť tam byl první (v sobotu).

4. Diky vsem za dobrou organizaci a setkani s vybornou partou nas drive narozenych.Meli bychom povysit Mirka42 na hlavniho kameramana.

Dedeknew

5. Petře jenom k Tvém poznámce ohledně "prdiče".Sedí vedle Tebe na fotce u ohně a na společné fotce sedí za Majkem, nahradil Vendu_Maraudra.
    dědkulín

6. Petře díky, pěkně napsané. Lituji své nepřítomnosti, ale doufám, že na příští sraz už dorazím. dedekbobmb

7. Petře móóóc dobré. LUSO

8. Hluboce se omlouvám Starci Petrovi a Domi.1 za to , že jsem je zapomněl zapsat do seznamu účastníků na začátku článku. Jirbozovi dík za pomoc při identifikaci Mikiho-šváry.

9. Vše bylo napsáno a tak co dodat.Snad to,že sraz byl od Majka perfektně připraven a Petrem výstižně popsán.Dost početná účast zajistila dobrou zábavu.I když jsem musel v sobotu odpoledne odjet, mám na tuto sešlost moc příjemné vzpomínky.Všechny naše letošní srazy byly pohodové a doufám,že to vydrží nadále.Nero.

10. Péťo,nemám slov ale přest mohu říci že to je suprově uděláno včetně fotek.Díy iza ty kteří se ještě neozvali.
    Fanda

11. Viragodědek - čéče - dyk se nic nestalo . nač ty srdceryvné hlubové omluvy.... :o)))))))) Při takovém počtu lidí aby si člověčíci rači začali nasazovat jmenovky, co... :o))))) A nebo okukovali navzájem ramínka Klubových triček... což se i dělo, jak je mi známo... hahááááááá
    Jo- počasí i výlet se povedl velmi dobře, ubytko bylo príma, papání taky a zábava též..... škoda, že neumím pěti ( zpívati), bych se i přidala....Holt není všem dáno do vínku, ale ráda si poslechnu ty, kteří byli zpěvným hlasem obdarováni... tak někde ZDAR !!

P.S. Kryštůfek mi vysychal 2 dny na prudkém slunku...:o)

Domi

12. Nevymyslím nič nové. Ostávajú pekné spomienky. Zas niekoľko pekných dní. Ďakujem Majkovi za organizáciu a všetkým, s ktorými som tú pohodu prežíval.