12.2.2015 ( čtvrtek ) - návrh na setkání středočechů.




Pozvánka na setkání a pokec středočechů a okolí 12. února v restauraci U Hrabětů v 15 hodin. 

Přihlášeno 10 členů

Přihlášení:

Hrabě-poky, Kavec47, vaky, Fí-ďas, saporo, dědazdenda, pája47, WEN52, divoch60, šéfíček,

12 komentářů:

  1. Dobrý nápad přijedu na oběd :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobré se setkat po třech měsících s kamarády a zkrátit si tak o jeden den tu blbou zimu.Přijedu.

    OdpovědětVymazat
  3. Vlaky snad pojedou, tak i já přijedu. Fíďas.

    OdpovědětVymazat
  4. Jasně, jsem tam. DědaZdenda.

    OdpovědětVymazat
  5. Výbornej nápad,takže i já dorazím.

    OdpovědětVymazat
  6. pája47.Tak to jsem tedaSprsk takže to dorazím JÁ.

    OdpovědětVymazat
  7. Rád Vás klucí všechny letos prvně uvidím. Snad se ještě někdo ze středočechů- í jinočechů přidá. Tak ve čtvrtek 12.února budu vyhlížet.
    Hrabě-poky

    OdpovědětVymazat
  8. .přijedu už na oběd. Východočech-šéfíček

    OdpovědětVymazat
  9. taktéž přijedu už na oběd

    OdpovědětVymazat