2.10.2013 - Návštěva našich členů na prezentaci Automobilové školy a učiliště v Holicích.


Jak to viděla Jaryci.

V Holicích se toho dne presentovala Automobilová škola s učelištěm a presentovala se dobře. A my „motorkáři nad šedesát let“ jsme byli u toho, ne všichni, to by nám už nestačilo náměstí v Holicích, ale sešlo se nás dost. Na fotce jsem napočítala 17 členů, ale myslím, že nás bylo víc. Milamoto a já, jsme vyjížděli z Kozel v 8,50 hod, na teploměru bylo v té době -2 stupňů !! kolem silnice šedivec. Zastavili jsme za Jičínem na kávu, silnice byla prakticky suchá a po ránu menší provoz. Do Holic jsme dorazili asi v 11 hod, prakticky poslední, hned jsme dostali informaci kde a jak dobrou vydávají gulášovou polévku, takže jsme se najedli, obešli atrakce, já si udělala test ze znalostí provozu a za odměnu dostala samolepku a pytlíček s odrazkou, Míla si své sebevědomí nenechal vystavovat stresu -))) Pak jsme si zkusili řídit trenažér motocyklu (po první havárii jsem toho nechala), nasedl Míla a řídil, fotím a žasnu jak mu to jde. Až doma jsem přišla na to, že ho fotím v nulové rychlosti. Pak nás vzali do prostor učiliště, tak jsem opět fotila co šlo. Byly tam zajímavé exponáty což dokládají fotografie. Například Praga RND, (bohužel) ji pamatujeme ještě na silnici. Pak už zbývala cesta domů, do tepla, k večeru totiž teploty stouply na přijatelné stupně. Byl to hezký den a nejen kvůli počasí, setkali jsme se s lidmi laděnými na stejnou notu a to je vždy příjemné. Jestli mě něco mrzí, tak to, že zima je na krku a možná je to pro letošek na motorkách setkání poslední. A zbývá jediné, poděkovat našim hostitelům za zajímavé informace, zážitky a chutné občerstvení.
Najeli jsme 333 km.


Virágodědek - Z fotek jsem se pokusil pořídit seznam účastníků:

Bigbel, Fí-ďas, Fíra, hana15, ivan1, Jaryci, Jobik, Kája51, lachtan123, Lamaya, Méťa47, Milamoto, MotodědekTonda, pája47, petasek, sanyťák, šéfíček,   

Pokud jsem někoho nezaregistroval tak dejte vědět a já to napravím.

Fotky účastníků:

Jaryci

lachtan123

Žádné komentáře:

Okomentovat