17.5.2012 – návštěva č.2 u předsedy Vendy Maraudera – Vaška Krejčíka.


Na svých 3 týdenních toulkách po východních, severních a západních Čechách jsem nemohl vynechat návštěvu našeho milého předsedy Vaška Krejčíka ve Starých Bukách. Návštěvu .jsme naplánovali s Irčou Vojtíškovou, nakoupili nějaké dárečky a 17.5. se rozjeli „zkratkami“ z Lázní Bohdaneč do Starých Buků. Jako tento rok furtpořád nic nemůže mít u mně hladký průběh, i nyní jsme si užili lapálii.
V jedné zatáčce v obci Doubravice jsem vlítnul do díry na krajnici a prorazil kolo auta. Po výměně rezervy jsme dojeli do Dvora Králové n.Labem a tam mi velmi ochotný a zručný opravář dokonce prodal svoji pneumatiku na octávku, na které jsem pokračovali k Vaškovi s 2 hod zpožděním a na které jezdím doteď.



Ve Starých Bukách jsme obec podle navigace  projeli 2x tam a zpátky, než nám Venca přijel naproti s autem a donavigoval nás na dvůr. Přivítání bylo srdečné, pes nás nesežral, zato my Vendovi sežrali kus výborného domácího uzeného, ještě teď se mi sbíhají sliny.  Předali jsme dárečky, Vendovi moc chutnala ovocná piva Gambrinus limetka s bezinkami.




 Probrali jsme společně vše o zdraví, holkách, kamarádech ( někteří z toho musí mít ošpici na jazyku ), o budoucnosti našich setkání, prostě bylo nám u Vaška a Věrky hrozně fajn.




Při odjezdu jsme si prohlídli jeho nádherně repasovanou čezetu skutra.



Popřáli jsme Vaškovi co nejvíce sil a pohody do života s přáním brzkého shledání na našich dalších přátelských motosetkáních. Doufám, že Krejčíkovy naše návštěva potěšila.

Majk

Účast:
IrenaIris, majkys, Venda_Marauder

Žádné komentáře:

Okomentovat