5.5.2012 - Setkání u Václava ve Starých Bukách


Za  toto zhodnocení výletu k Václavovi děkuji naší dopisovatelce Martině. Já bych to tak hezky nenapsal.

Jak ten čas letí.
Léta  Páně 2009 v měsíci máji se poprvé sešli nadšení motorkáři, s nějakou tou vráskou na čele, ale stále mladí duchem, aby dali vzniknout spolku: “Motorkáři nad 60 let“.

Toto památné setkání uspořádal náš milý předseda Venda Marauder na své zahradě ve Starých Bukách v poetickém podhůří Krkonoš.

Za dlouhých zimních večerů mě napadlo si tuto důležitou životní událost připomenout. Zopakovat příjemné posezení a spojit ho s podporou rekonvalescenta Václava.

Aby bylo připomenutí prvního srazu úplné, tak mělo vše probíhat stejně jako před třemi roky.

Já jsem se setkal s Taťkou v Mladé Boleslavi a pokračovali jsme společně k restauračnímu zařízení Staročeská hospoda Dachova u Hořic kde jsme měli sraz s dalšími kamarády. Bohužel i ten nejlepší úmysl se nemusí vydařit - restaurace byla v rekonstrukci, a tak jsme se nemohli občerstvit.



A proto, když dorazil Václavův syn Roman, tak jsme se honem společně vyfotili a pokračovali na další místo naší cesty. Pekárna Václavova kamaráda Rolanda voněla stejně lákavě jako onehdá. Srdečné uvítání a pozdravy, a potom už zakoupení nějakých těch laskominek a hurá do sedel.

Návštěvu náměstí v Trutnově jsme pro změnu vynechali úmyslně  a pokračovali jsme přímo do Starých Buků, to víte, občerstvení  přeci jen chybělo.

Tam už na nás čekal Václav s manželkou Věrou a kamarádi, kteří přijeli rovnou do Buků.

Krejčíkovi se o nás opět vzorně postarali a my u nich strávili moc pěkné a poetické odpoledne.

Jen škoda, že Vám nemůžeme dát ochutnat skvělý jehněčí gulášek, který Venda pečlivě ukuchtil, ani Vám nemůžeme dát přičichnout k ještě horkým Věruščiným řepánkům. Varování o záludnosti této krmi požívané horké nikdo nebral na zřetel. Masíčko z lávového kamene se jen rozplývalo na jazyku a příjemně zaplnilo naše bříška před dlouhou cestou ku svým domovům.

 Počasí nám až do pozdního odpoledne přálo, ale k večeru se zatáhlo a tak jsme většinou při odjezdu oblékli nepromoky což se nám vyplatilo. Myslím, že nebyl nikdo z nás, kdo by při zpáteční cestě nezmokl.

Chtěl bych ještě jednou poděkovat Vendovi a celé jeho milé rodině i fence Bele a několika kocourům (tentokrát čtyřnohým, s naším mňaukem to nemá nic společného), za velmi poeticky strávené chvíle.

Účastníci setkání u Václava, kteří zde byli už před třemi roky:

dědkulín, Jarda z Úpice, JISOSO, Merlin., miko, střelec, Taťka, Venda_Marauder, Virágodědek,  
 
Chyběl jen StařecPetr, který se omluvil ze zdravotních důvodů.

Ještě se setkání zůčastnili:

Endy58, japepánek, Marťan_ka, Nero, a také druhý Václavův syn Libor s manželkou.

Doufám, že se někdo z členů na nás nebude zlobit, že nebyla tato akce avizována. Bylo to prostě z důvodu kapacity.



Více dalších fotek.

od Virágodědka

3 komentáře:

  1. Bylo to skvělé,vřelé díky hostitelům .Ale já dojel po suchu až do Popůvek.

    OdpovědětVymazat
  2. Střelec: Bylo to stejně super, jako před třemi léty. Také velký dík Vendovi a jeho rodině. Já jsem jel v dešti až domů, ale nepromokavý oděv se osvědčil.

    OdpovědětVymazat
  3. Jarda z Úpice. Takže jediný kdo dojel v suchu jsem byl já. Je pravda, že jsem sotva zaklapl dveře od garáže začalo lejt jako z konve.
    Jsem moc rád, že jsem se tohoto příjemného setkání mohl zúčastnit.Pár řádků a fotek je na přiložených odkazech.
    Mějte se všichni moc fajn.
    http://moto.upice-net.cz/cestovani.html
    http://jardazupice.rajce.idnes.cz/Motomse_Vrchlabi_2012/

    OdpovědětVymazat