Návrh Milamota - výlet do muzeí v Německu

Ahoj všem.
Letos už toho moc nenajezdíme, ale co příští rok?
Zvažuji, že by jsme si mohli udělat zase společný výlet do muzea v Německu.
Mám na mysli dvě v podstatě sesterská muzea z nichž jedno je ve Speyeru, druhé v Sinsheimu. (asi 30km od sebe).
Jedná se o technická muzea, kde jsou skutečné unikáty.
Výlet bych pojal jako 3denní, sraz předpokládám v Rozvadově. Tam bych zajistil pro vzdálenější účastníky někde nocleh, pro sebe taky.
Program by byl následující: výjezd z Rozvadova cca v 8hod.
Den 1.
Přejezd do Speyeru to je 350km. Předpokladaný příjezd do Speyeru v 13hod.
Prohlídka muzea cca do 18hod. Následně ubytování.
Den 2.
Prohlidka muzea v Sinsheimu.
Den 3.
Cesta domu.
Co je v muzeích k vidění?
Největšími lákadly jsou ve Speyeru jistě ponorka samozřejmě přístupná , Boeing 747 Jumbo, dále muzeum kosmického prostoru, které má nejrozsáhlejší expozici v Evropě (např. ruský raketoplán Buran) atd.
V Sinsheimu to je jednoznačně Concord. Odkazů na webu je spousta.
Spaní předpokládám v penzionu, případně lze přímo ve Speyeru, (hotel), abychom mohli jet nalehko. Pokud by ale většina chtěla do kempu pod stan, nebráním se tomu, sám jsem tam taky tak spal. Ale úspora by byla, odhaduji 30-40Eu a je otázkou zda to stojí za.
Termín výletu předběžně,!!! konec června.
A proč to sem dávám již nyní, zajímá mě kolik z Vás by o takovýto výlet mělo zájem. Samozřejmě nezávazně, nikdo z nás neví co bude za osm měsíců. Ale já bych podle předběžného počtu účastníku mohl dál kalkulovat jak s organizací výletu.

Zatím přihlášení:

Milamoto, oldakom, LUSO, Charlie, dedkulín, RomanXX, miko, Leo1200,

14 komentářů:

  1. Mám zájem, a když už tam budu, tak bych si to asi protáhl a podíval se i do muzea BMW v Mnichově. A dal bych přednost penzionu, resp. hotelu ve Speyeru, který je přímo u muzea.

    OdpovědětVymazat
  2. No Mílo s tebou vždycky, ale uvidíme.
    Luso

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím všechny, už mě informoval Dědkulín a pokud bude zájem, rádi bychom se s manželkou přidali. Technická: není půl dne na muzeum v Sisheimu málo? Mějte se
    Charlie a Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Jel bych opět ale bylo by fain znát pevný termín,protože bychom asi s Charliem a Luckou pokračovali dál do Brugg.Tak kvůli zajištění dalšího ubytování.

    OdpovědětVymazat
  6. Netroufnu si teď dát pevný termín. Předpokládám konec června za předpokladu, že nebude špatné počasí.
    Myslím, že specifikovat přesný termín začneme duben, a v květnu, si jej potvrdíme.
    Míla

    OdpovědětVymazat
  7. Vzhledem k tomu že mne odchovalo ČSA, a tak mám k letectví velmi blízko, tak bych se rád účastnil.
    Ano, vše je odvislé od T: akce. Snad mi sebou vezmete a nebude to kolidovat z něčím co má v plánu moje rodina :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Charlie- na Sinsheim je planovan cely den. Pul den planuji ve Speyeru. A tam to staci.
    Milamoto

    OdpovědětVymazat
  9. Ač bych chtěl,bohužel nelze být současně na dvou místech.Aspoň zatím i když v minulosti se mi to už povedlo ale to sem nepatří.
    Vypadá to, že dva výlety, Fajce na GG a Mílimota do Němec se budou konat ve shodném termínu "koncem června".To je nedobré.Nebylo by možno rozhodit časově od sebe?A úplně nejlépe tak abychom se vešli mezi již termínově naplánované srazy pro r.2012?Díky.

    OdpovědětVymazat
  10. Tady přece nemůžu chybět,jen ještě nevím jak vyjde termín
    miko

    OdpovědětVymazat
  11. Měl jsem v plánu jet s manželkou do Alp s druhou partou, ale bohužel pro mne se jede 16.6. a já tou dobou budu do 23.6. v Chorvatsku. Takže pokud by se jelo třeba přelom červen/červenec, tak bychom jeli s vámi do Němec.
    1155

    OdpovědětVymazat
  12. Mám takovou blbou otázku:jaká by byla asi rychlost přesunu většinou po dálnici?Pokud by byla cca nad 12O km/hod je to na naháče dost moc.A na druhé straně zase zdržovat ostatní se jaksi nehodí. Edrig

    OdpovědětVymazat
  13. Mílo doufám, že mi to také vyjde. Moc rád s vámi pojedu.
    Leo 1200

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, po delší době znovu přispívám: škrtněte si prosím manželku (Lucka), ta nepojede, já stále platím. A za další: už se nějak zkonkretizoval termín? Konec června mám stále poznačený, ale potřebuju to kvůlivá dovolený v práci a taky sladění programu ohledně výstavby garáže - nemůžu mít absence, když jsem si to vymyslel.

    Mějte se
    Charlie

    OdpovědětVymazat