4. sraz - 20. - 21.8.2011 v hotelu SEN - Senohraby

4. sraz motorkářů nad 60let v hotelu S.E.N., který se konal o weekendu 20.8. 2011 21.8.2011

Tento sraz byl již od počátku vyhlášen a organizován jako dvoudenní s cenou, která byla přijata rozpačitě i překvapeně, že něco takového by mohlo být uspořádáno v ***** hotelu S.E.N.

Po reakcích, které jsem zaregistroval už při samém průběhu srazu a bezprostředně na motoforu jsem nabyl přesvědčení, že to byl dobrý nápad, který se podařil a Ti co se rozhodli přijed v sobotu mezi 10.oo -12.oo hod do hotelu S.E.N. se rozhodli správně, prožít s námi celý weekend.
Po příjezdu a pozdravení s přáteli se všichni postupně ubytovávali a průběžně občerstvovali před krátkou spanilou jízdou , která vedla přes Museum JAWY na Konopišti, kde si někteří z nás zavzpomínali na svoje začátky na moto JAWA, od „Pařezu“ až po JAWU 350 a mohli si prohlédnout i závodní stroj Franty Šťastného, kterého určitě všichni pamatujeme a jak jsem zjistil, někteří ho dokonce znali osobně.

Po prohlídce jsme se za doprovodu „ Zelených Andělu“, kteří nás doprovázeli a perfektně uzavírali vjezdy a výjezdy na hlavní silnice, přemístili v koloně čítající 55 strojů různých značek a kubatur ke hradu Český Štemberk. Tam v hotelu Park jsme se rádi všichni občerstvili z toho úmorného vedra, které nás provázelo a teplota na mém teploměru ukazovala lehce pod 30. st.Celsia.

Po této krátké, cca hod, přestávce jsme se vydali krásnou, klikatou silnicí lemující řeku Sázavu, přes Stříbrnou Skalici, Ondřejov, Mnichovice, Senohraby zpět do hotelu S.E.N., kde jsme, již u orosené sklenice piva nebo nealka ocenili, že cesta byla zajímavá, ale v tom úmorným vedru akorát časově únosná. Někteří, Ti prozíravější z nás, na spanilku nejeli a hned zaujali místo u bazénu a strávili odpoledne příjemnou relaxací spojenou s koupáním.
Po odpolední siestě jsme se všichni sešli cca v 18.oo hod ve „SWISS-restaurantu“, kde po zahajovací skleničce Becherovky vypukla all inclusive večeře včetně alko i nealko nápojů, která byla průběžně doplňována a trvala až do pozdních hodin, tak že konsumovat grilovanou krkovici nebo skvělý guláš se špekovými knedly bylo možno po celý večer. K tomu všemu nás doprovázel šramlband ing. Čiháka, který se podle mého názoru s tím také dobře vyrovnal. Příjemný večer, kdy někteří pobývali venku u bazénu, probíhal ve skvělé náladě a pomalu končil ke vší spokojenosti kolem cca 00.30 hod.
V neděli ráno někteří jedinci využili možnost, probrat se po vydatném spánku, plaváním ve venkovním bazénu. Po bufetové snídaní v hotelové restauraci, a po nezbytných rozlučovacích formalitách, následovaly už jen individuální odjezdy. I když někteří využili možnost pozdního odjezdu a strávili příjemnou neděli u bazénu. Je nutné připomenout skvělé počasí, které k tomu všemu přispělo nemalou měrou a dodávalo všem zúčastněným energii k dobré náladě.
Co na závěr, snad jen několik čísel pro zajímavost:
Zúčastněných podle ubytovaní bylo celkem 69 osob, Ti zkonzumovali 60 porcí výborné držkovky, cca 80 ks obložených banketek , 55 porcí krkovice na grilu, 40 porcí guláše, 35 porcí špekových knedlů, k tomu něco málo štrúdlu atd.
A ti co moc nejedli tak zase dobře pili a to tak, že se vypilo 120lt piva Svijany, cca 10lt dobrého moravského vína, a k tomu i trochu Becherovky. Zkrátka spokojenost.
To vše mě nutí k zamyšlení, jak to vylepšit příští rok a Ti, kteří nebyli rozhodnuti, nebo tomu nevěřili, aby přijeli a sami se přesvědčili, že jsme dobrá parta, která žádnou srandu nezkazí.
Tak za rok ahoj
zdraví Bohouš /KAREŠ
Doplnění tajemníka
Účastníci srazu

Určitě jsem na někoho zapomněl. Při tom počtu se není co divit. V seznamu jsou i ti, kteří se na srazu třeba jen ukázali. A také nevím, jestli jsem někomu nezaměnil manželku za přítelkyni nebo obráceně.

Budu rád když se ozvete ti, na které jsem zapomněl, abych vás do seznamu doplnil. A také ti u kterých jsem se spletl v manželkách a přítelkyních.

belinda, cibar s manželkou, dědkulín, divoch60, Domi.1, fík 1943, Franciska s Petrem, idealista s manželkou, japepánek, jikrun s manželkou, Jirboz, Kareš, Kavec47, leo1200 + 1, luhen1 s manželkou, Luigi s Evičkou + syn se ženou a dva vnuci s přítelkyněmi, LUSO, Marťan-ka, miki6 s Makinou, Milos1 s Jaruškou, motodedek, motodědekGustik s Magdou, Nero, oldmar, pája47, Pavelmazel, Pavel-VFR800, pedro51, samotář47, skyair, střelec, Šabik, šéfíček, školník, Taťka, Treefrog, vera1960 s dcerou Veronikou, Veterán34, Votec, Viper54, Viragodědek, Witti s Miluškou, 44822Tom se Zdeňkou,

Nečlenové: Milan se Zuzkou, Mirek Havlík, Karel Maxa se ženou, Vláďa

Foto Domi.1

Foto Kareš

Foto školník

1. Bohoušku, děkuji, pěkně jsi to napsal.
    A o takových jemnostech, jako banánek s kaviárkem a jiné,(viď Domi) si budeme povídat s potutelným úsměvem osobně a říkat přitom: "Bože, až za rok, ufffffffffff."

2. Škoda že jsem byl jen na kukačku,ale zvyšuji počet na 70 a místo konzumace jen pokec s přáteli a plavba v bazénu,díky,bylo tam krásně :-) Viper54

3. Díky,díky a ještě jednou díky! A to především Bohoušovi (Karešovi),který to vše vymyslel, perfektně připravil a bezchybně zorganizoval. To si, myslím,je to nejdůležitější a nejpodstatnější, co mělo na prvním místě vyznít z komentářů. Jsem přesvědčen,že většina z nás, popravdě řečeno,zažije něco podobného pouze několikrát v životě. Podobné požitky si dopřáváme třeba o dovolených a ne v běžném každodenním shonu. Všichni si určitě ještě teď pomlaskáváme a slastně se protahujeme,představujíc si měkkoučké, útulné postýlky na komfortních pokojích s nádherným výhledem do probouzejícího se rána. Byl to nejen společenský, ale i gurmánský zážitek. Atmosféra výborná, utužovaly se staré kamarádské vztahy a navazovaly se nové. A to vše doplňovala solidní muzika, při které se mnozí z nás vyskotačili a vydováděli. Musím rovněž ocenit dobře naplánovanou a zorganizovanou vyjížďku za doprovodu bravurně a svižně jedoucích regulovčíků. Byla co do délky tak akorát. Příjemná, vedena krásnými exteriéry a neunavila v tom teplém počasí.Na závěr chci doplnit, že to pro mě byl první kontakt, po nedávné registraci, s částí členské základny našeho motospolku. A jsem příjemně překvapen chováním, otevřeností a kamarádským přístupem ostatních vůči mě a mojí manželce. Jste prima parta! Děkuji všem! Věřím že, jak napsal Bohouš, se podaří akci zase někdy zopakovat a už se dopředu moc těším.Mějte se všichni fajn. Cibar ( a manželka Hanka)

4. Taky bych rád poděkoval za parádní akci.Byl jsem jen v sobotu,ale vše super.Velký dík Karešovi za perfektní organizaci a zajištění setkání.

5. Vřelý dík Karešovi za nápad a realizaci této skvělé akce.Já i můj kamarád, včetně manželek, děkujem za krásně prožitý víkend.Pevně doufám, že
    se Bohoušovi-Karešovi, podaří akci SEN, příští rok zopakovat.Bylo to opravdu fajn a moc děkujem.
    Všechny zdraví Luboš Hencl-Luhen

6. Víte kamarádi motorkáři je moc fajn jak všichni chválíte ten (SEN) ale trochu jste zapomněli,že jsou mezi Vámi rovněž tací kteří si z důchodu podobný luxus dovolit nemohou.A na ty B.Kareš jaksi pozapomněl.
    No a protože jsem v minulosti rovněž pořádal motorkářské minisrazy,nemyslím si,že to bylo až tak super jak tvrdíte.Já osobně jsem tam nebyl protože jsem měl motku v opravě.Ale i tak jsem zvažoval zdali mám jet.Prostě si to umím spočítat a vyšlo mi,že bych na jiné akci za ty peníze zaplatil za čtyři lidi.
    Asi budu za rejpala a možná i hůře,jenže si nemohu pomoci ale mám pocit,že by pan majitel,jeli tedy motorkář a kamarád,mohl takovou akci uspořádat daleko levněji?!Ale kšeft je kšeft...nebo se mýlím.Vladyka.

7. Souhlasím s tebou, že se taková akce dá pořídit levněji.Ale třeba já ve svém věku už raději zaplatím vyšší cenu a mám pohodlí s dobrým jídlem, než spát v chatce,(v horším případě ve stanu), běhat v noci přes půl kempu na záchod,nebo umývárnu a jíst paštiku,nebo chleba s řízkem. Tak před 30 lety, to pro mne byla ještě romantika.Rozhodně nepatřím mezi horních 10000,ale 1x za rok si tento luxus v hotelu SEN klidně dopřeji.Znamená to, dát si 100kč měsíčně do prasátka. Na našem srazu v hotelu SEN určitě, jeho další existence nestojí, takže s důvodu zvýšení obratu, Bohouš sraz určitě nepořádal.Ale jak píšeš, kdo chtěl,přijel,kdo ne tak ne.Každý, dle svých možností a chuti.Levnějších srazů je mnoho a je s čeho vybírat, tak proč si jednou neužít trochu luxusu?Zdraví Luhen

8. No nechce se mi to rozmazávat...ale asi jsi nepochopil co jsem chtěl říci. Právě proto,že Bohouš,jak mu říkáš,nepořádal sraz pro zvýšení obratu,mohl ho udělat pro motodědky podstatně levněji...tedy pokud mu skutečně nešlo o obrat?!A o jakém luxusu to mluvíš...co jsi dostal za těch 12stovek?!Já jsem na Zebíně dělal závody pro hobíky endůráky za nákupku a platily jen diváci...ale vždyť je to vlastně jedno...!Proč se vlastně do toho seru...že jóó?!
    Když Ti to přišlo přiměřené?!A nakonec jsou to Vaše prachy!Že se vůbec starám!Vladyka.

9. Vladyko,Vladyko,
    nic smutnějšího jsem ještě letos nečetl, jestli se ještě někde letos potkáme, tak si vemzmi, prosím, s sebou tužku, papír a kalkulačku já Tě za to naučím počítat.
    Ale i tak dík za názor, který asi nebudu akceptovat.
    zdraví
    b.š./KAREŠ

10. Jako člen nemáte mimo slušného chování k ostatním členům žádné povinnosti . Neplatí se žádné příspěvky a účast na akcích je dobrovolná. Zatím se nenašel mezi námi nikdo , kdo by se nad ostatní povyšoval kvůli titulu , motocyklu nebo bankovnímu kontu a všichni chceme , aby to tak bylo i nadále.

Tento dovětek jsem napsal na konec návodu pro přihlášení se do našeho spolku.
    Měl jsem tam asi ještě dopsat, že by jsme měli být vzájemně vždy tolerantní a neměli být závistiví.
    K napsání tohoto článku mě přiměl komentář Vladyky k článku o našem srazu v hotelu SEN.
    Píše, že jsou mezi námi i ti, kteří na takový luxus nemají. V tom má samozřejmě pravdu a proto se tito členové mohou zúčastnit dalších srazů, které jsou pro ně finančně přijatelné. Nebudu ale odsuzovat ty, kteří přijeli a ty peníze investovali a užili si. To už by jsme mohli za chvíli odsuzovat některé členy za jejich zahraniční vyjížďky na které také někteří z nás nemají finance, také důchody nemáme stejné a někdo má dokonce i motorku nehorázně drahou.
    A to přece není poslání tohoto spolku. Spolek Motorkářů nad 60 let je spolek lidí, kteří se spolu rádi setkávají na různých místech a hlavně dobrovolně. Mám na sraz finance – pojedu, nemám – pojedu příště
    Jsme rádi, když se najdou organizátoři srazu, kteří ho pro nás připraví. A v tomto počtu lidí kolik nás je už to dá práci.
    Ještě upřesnění. Bohouš není majitel tohoto hotelu ale jeho ředitel a tak si nemůže dovolit nás tam ubytovat a živit zadarmo. A když si spočítáme, co jsme za naše peníze dostali, tak jsme určitě neprodělali. A k tomu ještě organizaci srazu ale to jsme už chválili.
    Jestli se najde někdo, kdo by byl schopen nám připravit sraz s takovými službami za lepší peníz tak se najde určitě spousta z nás kdo přijede.
    Tak Ivane, na příští rok máš možnost zorganizovat pro nás sraz a když se povede tak Ti ho samozřejmě všichni pochválíme.
    Toto je můj názor a v tomto duchu jsem se snažil dát tuto partu motorkářů dohromady.

11. Milý Vladyko, pokud si myslíš, že by jsi za těch 12 stovek dostal málo, tak je vpořádku že jsi nejel, ale prosím tě nehaň ty co si to dopřáli, a ten mrzký peníz prožrali a prochlastali, nebo protancovali a jiné věci prováděli a to někteří jako já i ve dvou. Jsem schopnej a taky jezdít i na nízko nákladové akce, ale nevím proč bych svojí ledvinku, taky někdy nevyvezl mezi příjemné kamarády a že jich tam bylo, jo a zapoměl jsem na kamarádky, protože si to zaslouží za to nepohodlí za mnou. Jo a taky nikdo nikoho nenutil, aby tam jezdil, tak si ty svoje rozumy nech laskavě pro sebe :-(((((((((((((((

12. Peníze nás nedělají šťastnými, umožňují nám však být nešťastnými poměrně příjemným způsobem

13. Prostě Vladyko, udělal jsi chybu, že jsi tam nebyl a tak to nekritizuj a nevymlouvej se na motorku, kamarád Jirboz měl taky motorku v opravě a přijel až z Přerova vlakem.

14. No tak nějak jsem si říkal,že můžu říci svůj názor aniž bych se vystavil verbálním útokům ostatních.No jak vidím mýlil jsem se.Hlavně mně mrzí,že jste mně ještě nepřesvědčili že se mýlím?!
    No a zdali jsem se vymlouval to vím já nejlépe a pak já jezdíl vždy s mladými na srazy motorkářů NA MOTORCE protože o tom to je!A taky jsem doufal,že se budu setkávát na srazech motodědků z vrstevníky a tak nějak za přibližně stejných podmínek.
    No teď jsem se dozvěděl,že když na to nemám mám sedět doma.
    Dobře,ale sedět doma nebudu...nemám zapotřebí aby mně někdo poučoval o tom,jak se má chovat chudý motorkář v důchodu a na štěstí mám za ta léta na mašině a mezi motorkáři dost kamarádů kteří mně berou takového jaký jsem!
    Nerad to připomínám...jen chci říci,že o akcích pro motorkáře vím dost a taky vím,že každému se nezavděčí nikdo!
    Taky mně mrzí.že jsem se mýlil když jsem se domníval že p.Kareš je majitel a od toho se odvíjela moje reakce na cenu.
    Jemu se tímto omlouvám...a vy ostatní mně můžete klidně dál ostouzet...já se na Vás nezlobím,protože takové názory mně nepřekvapují.Ve svém životě jsem se musel stýkat z různými lidmi a dněšní doba je o ně ještě bohatší!
    No,ať Vám fungují mašiny a všechno ostatní.Už o mně neuslyšíte.Vladyka.

15. Ivane je mě tě upřímně líto jsi v podstatě nešťastný člověk,ale jiní za to nemůžou.Přeji ti v životě hodně peněz,ale věř ,že bohactví není všechno.batůžek Eva

16. Já vážně nevím co jsem udělal tak hrozného?!Napsal jsem jen svůj názor a to se asi nesmí či co?!
    Víš Evi já Tě neznám a Ty mně rovněž né a věř že litovat mně nemusíš!Není proč.
    Já rozhodně nejsem nešťastný!
    Mám pěkné a hodné děti,mám mladou a hodnou přítelkyni,mám motorku o které jsem snil a domek a to přesto,že se mně o to moje bývalka snažila všemožně připravit.Jen mám méně peněz než jsem byl zvyklí ale peníze nejsou to nejdůležitější v mém životě protože mám vlastně všechno co jsem v životě chtěl.Jen mi prostě vadí lidé kteří mají peníze jako jediné měřítko vztahu s ostatními a chtějí je za každou cenu a bez ohledu na ostatní.Takoví lidé jsou mi odporní a prostě mi to hodně vadí a nesmířím se s tím,že mají navrch nad těmi poctivými a slušnými lidmi.Toť vše!Jinak přeji všechno nej a hodně šťatných km na tandemu!Ivoš.

17. Pro Vladyku...
    Ahoj Ivoši,
    jsi spokojen,máš děti,vnoučata,mladou přítelkyni,dům a vysněnou motorku.K tomu nějaké přátelé.NĚKDO NEMÁ ANI TO A JE TAKÉ SPOKOJEN...Já sama jsem to poznala několikrát být na dně,ale vždy jsem začla znova.Když jsem něco chtěla,prostě jsem si na to šetřila a pak si tu radost udělala.TAKTO TO UDĚLALO URČITĚ VÍCE KDO BYL NA TOM SRAZÍKU V HOTELU SEN A TŘEBA VÍCE NEZAŽIJÍ.TAK PROČ BY JEDNOU NEOKUSILI SE NECHAT HEJČKAT.
    K tobě mám jen toto:Hlásil jsi se už na více srazíků od motorkářů nad 60,ale na žádný si nedojel a ceny?Pohoda.Proč jsi se teda ještě na žádném srazu neukázal?Nikdo tě ještě z tohoto klubu nepoznal.Proč jsi se tedy zas odhlásil na příští srazík?
    Nalož přítelkyni a dojeď.Popovídáš si osobně a je to o něčem úúúplně jiném a kamarádi a kamarádky tě konečně poznají osobně.
    Takže doufám,že dorazíš na sraz do kempu ORLICE v Klášterci n/Orlicí .Iris

JO A...S benzínem v krvi, s motorkou v duši a se srdcem na dlani :-)

18. Musím se Ivoše zastat.
    Byl na našem prvním srazu ve Štědroníně. A myslel jsem si, že se mu mezi nám líbilo.

19. Ahojky Petře...to víš,že se mi mezi Vámi líbilo.Jen bylo málo času na pokec.Díky bloudění jsme s Ivou přijeli až v sobotu odpoledne a tak už jsem některé nestihl,protože mezitím odjeli.Ale jinak pohoda a ani jsme cestou domů nezmokli i když to tak ráno vypadalo.
    A vzkaz pro Iris.
    Zatím jsem řešil problémy.Jednou to byl pofřeb mojí tety,potom práce a nakonec motorka.
    Teď už je mašina zase v pořádku ale mám jiný problém a to musím dořešit...takže fakt nevím jestli dorazím?!
    Rozhodně to ale není pro to co bylo...!!!Ivoš.