Servisy a mechanici našich strojů.


AUTO - MOTO JIROUŠEK - Ústí nad Labem - Vaňov.
S mechanikem Vildou jsem byl velice spokojen. Servis rychle, kvalitně a ne draze.
Viragodědek


MOTO HAVRDA - Hradec Králové - K Labi 5.
Jsem u něj už hodně dlouho a mám pro něj jen slova chvály. Jen pro zajímavost: je to syn Zbyňka Havrdy, jednoho z našich nejlepších závodníků nedávné minulosti.
Kawaděd


Rydl - motocyky - Jílovice 47 , okr. Hradec Králové
Po vlastních zkušenostech s touto opravnou mohu vřele doporučit.
petasek


Pokud to nevadí rád bych předal kontakt na syna který má servis v areálu pivovaru Konrád ve Vratislavicích nad Nisou u Liberce. Jmenuje se David Šrotýř (MotoDavid). Mob: +420 773 957 339
A pak na MotoMartinice. Trase Jilemnice směr Horka u Staré Paky... na hlavní jsou poutače na Moto Martinice. Mob:+420 602 251 548 ...mohu doporučit!
Vladyka


Moto Racing Service - Ovčáry u Kostelce nad Labem
S klidným svědomím mohu doporučit Moto Racing Service Petra Kauckého.
Jezdím k němu od začátku co mám mašinu. Přesně platí co se dohodne. Práce perfektní. Dělá i pneuservis.
Milamoto 
a Miloš s Mělníka


gymor doporučuje tento servis ve Zvoli u Mohelnice


Motoservis Havlíček - Viktor Havlíček nabízí našim členům jeho servis v Poděbradech.


S firmou Mototech jsem se potkal díky šťastné náhodě při mém podzimním maléru. S jejich službami jsem byl nadmíru spokojen. Vstřícné a ochotné jednání, rychlá a kvalitní práce je samozřejmostí. Vřele doporučuji.
Areál prodejny a servisu je umístěn v Kosmonosích - Mladé Boleslavi, Průmyslová 1197, cca 500m od sjezdu z rychlostní komunikace R10 Praha – Liberec, směr Česká Lípa.
Taťka
  
BLABLA MOTOR s.r.o.  Valašské Meziříčí
V servisu Blabla motor ve Valašském Meziříčí jsem viděl to, co jsem dosud neviděl, zažil jsem to, co jsem dosud nezažil. Mechanik a jednatel uvedeného servisu Laďa Blabla je vzorkem ještě staré dobré školy. Žádný vymontovaný šroubek či matička nejde nazpět nepromazaná, žádný vymontovaný díl nejde nazpět neočištěný nebo patřičně neošetřený. Jednání vstřícné, ochota a úcta k zákazníkovy samozřejmostí. Všem z daleka i blízka s plnou odpovědností doporučuji.
dědoušek


MOTO BYSTRÉ   Bystré u Poličky
Mám pozitivní zkušenost s p. Michalem Petrem z Bystrého u Poličky. Proti nám sice mladík, ale zkušenosti má. Nejedná se o značkový servis, opraví téměř vše, dělá i pneu. Ceny jsou přiměřené. Měl jsem u něj dvakrát svoje Virago a pokaždé spokojenost.
Phil_Marlove 

OK RACING  Boskovice
S mechanikem panem Michalem Mudrochem s tohoto servisu jsem velice spokojen. Nechávám si tam provádět servis a opravy na svém Viragu XV 1100. Všechny práce byly vždy provedeny velmi kvalitně a pracovníci  jsou oochotni poskytnout pomoc ve všech případech. 
reclus 
 
ELCid napsal
Na doporučení známého jsem navštívil Karla Müllera v obci Strašecí, blízko Hořovic. Jmenovaný se zabývá nákupem motocyklů, jejich kompletním servisem a poté prodejem. Setkal jsem se s velice slušným a seriozním jednáním, prodejce mně seznámil s techn. stavem i s nedostatky, nebo přednostmi nabízených strojů. Vybral jsem si a za VELICE slušnou cenu jsem si koupil Suzuki Bandit 1200. Nelituji. 
 
Za druhé - rozhodl jsem se předělat sedlo motocyklu dle své představy. Na radu našeho kolegy jsem vyhledal čalounickou firmu Jiří Landa Chýňava, Na vápenici 132, poblíž Berouna. Chtěl jsem snížit sedlo a změkčit, aby se nám s manželkou dobře a pohodlně jezdilo. Nechtěl jsem žádné obšívání a další parádičky, které on také dovede. Prostě pohodlí a praktičnost. Během týdne bylo hotovo přesně podle mých představ, vyzkoušel jsem a zaplatil  1.200  Kč  !!!! To je velice slušná cena !! Jinde pod tři tisíce nešli. 

15 komentářů:

  1. Ještě k těm opravnám...varuji před servisem a prodejnou Soukup v Jičíněvsi u Jičína...je drahý a montuje do mašin staré díly...mašiny co prodává jsou většinou z Itálie a jsou to hrobky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jsem se tam také spálil, a ještě bouraná. Negativa se mu nezobrazuji zřejmě je maže.

      Vymazat
  2. S klidným svědomím mohu doporučit
    Moto Racing Service
    Petra Kauckého
    Servis má v obci Ovčáry, u Kostelce nad Labem.
    Stránky:
    http://www.moto-racingservice.cz
    Tel.: 602 395 025
    Jezdím k němu od začátku co mám mašinu. Přesně platí co se dohodne. Práce perfektní. Dělá i pneuservis.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky kámoši...je fajn,že jste spokojeni s Vámi uvedenými servismany...jen postrádám tel.kontakt na ně!Díky!Ivoš.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivoši
    Když si otevřeš odkaz na jednotlivé sevisy tak tam najdeš i telefonní kontakt.

    OdpovědětVymazat
  5. šéfíček: moto-pneu, oprava, montáž i pořízení nového "obutí" není laciná záležitost. Po mnoha peripetiích s kompletní opravou píchlé zadní pneumatiky jsem se setkal s maximální ochotou, perfektně provedenou prací a hlavně velice příznivou cenou v pneu servisu: EUROPNEU CZ, s.r.o. v Hořické ulici 23 v Hradci Králové. Mohu jen doporučit.
    Kontaktní údaje na: www.europneu.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak, kamarádi. Dnes jsem si přivezl svoji novou z velkého servisu, který jsem si nechal udělat (hned po jejím pořízení) u servisu Blabla motor ve Valašském Meziříčí. Viděl jsem to, co jsem dosud neviděl, zažil jsem to, co jsem dosud nezažil. Mechanik a jednatel uvedeného servisu Laďa Blabla je vzorkem ještě staré dobré školy. Žádný vymontovaný šroubek či matička nejde nazpět nepromazaná, žádný vymontovaný díl nejde nazpět neočištěný nebo patřičně neošetřený. Jednání vstřícné, ochota a úcta k zákazníkovy samozřejmostí. Všem z daleka i blízka s plnou odpovědností doporučuji. Kontaktní údaje a více informací o uvedeném servisu na http://www.blablamotor.cz/servis.html.

    OdpovědětVymazat
  7. Mohu doporučit
    Moto Racing Service
    Petra Kauckého
    Servis má v obci Ovčáry, u Kostelce nad Labem, okr. Mělník
    Stránky:
    http://www.moto-racingservice.cz
    Tel.: 602 395 025
    Vše provedeno dle dohody, oprava provedena profesionálně a hlavně rychle. Miloš - Mělník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neskutečně drahej servis,bacha na to.Pak tam necháte motorku.

      Vymazat
  8. Ahoj kluci. Kdyby ste něco potřebovali v okolí Českých Budějovic tak se ozvěte.
    autoopravna-Zdeněk Jinek Lipí 118

    OdpovědětVymazat
  9. A co takhle nějaky šikovný servis ve středních čechách

    OdpovědětVymazat
  10. Hodně z těch firem tady můžu doporučit. :) Párkrát jsem musel bohužel servisovat a všechno v pohodě. :) Sám dělám servis šroubových kompresorů, takže dokážu dobrého servisního mechanika s pozitivním přístupem ocenit. :) Ono se to nezdá, ale občas je to docela řehole. Všichni chtějí všechno hned a ideálně zadarmo.

    OdpovědětVymazat
  11. rydlmotocykly.cz se změnil na 3rmoto.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Nemáte někdo typ na kvalitního mechanika motocyklů BMW za rozumné ceny práce ?

    OdpovědětVymazat