2. sraz - Brandýs nad Labem


Ohlasy na první setkání byly jenom pozitivní a reakce byla , že by jsme se zase mohli někde setkat.

Z titulu tajemníka a kronikáře jsem si dal za úkol , zorganizovat druhé setkání "Šedesátníků".

Před prvním setkáním jsem postrádal nějaké rychlejší spojení se všemi Motodědky. Spojení jen pomocí zpráv na " Motorkářích " se ukázalo jako nedostatečné. Proto jsem oslovil všechny se žádostí o kontaktní údaje. Postupně se mi zaplňoval seznam , který jsem vytvořil , emaily a čísly telefonů. To se mi hodilo při shánění účastníků druhého srazu.

Účastníci srazu: JISOSO, Kocour1, skyair, střelec, Taťka, Venda_Marauder, Virágodědek  
Sraz jsem pojal jako setkání v restauračním zařízení s obědem a strávením času při příjemném povídání. Na mapě jsem hledal místo , které by vyhovovalo co nejvíce zájemcům a hlavně doufal , že přijede někdo kdo nebyl na prvním srazu. Oslovil jsem naše členy z okolí Prahy , jestli mají nějaký nápad na místo setkání. Ozval se mi skyair , který se ukázal jako znalec spousty kvalitních restaurací , které poznává při svých cestách. Tak jsem si seznam prohlédl a vybral restauraci v Brandýse nad Labem. Je v dobré dojezdové vzdálenost pro mnohé z našich členů. Jako termín jsem vybral sobotu 23.5. v 11:00 a začal se modlit za pěkné počasí.
A pak byla v kalendáři sobota 23.5. , svítilo sluníčko , a já vyrazil směr Brandýs nad Labem. Cestu jsem měl nastudovanou z "Mapy CZ" a tak mi pěkně ubíhala. Dojel jsem do Mělníka a přišel první zádrhel. Špatně jsem odbočil a řítil se jiným směrem. Po zjištění , že jedu špatně, jsem se vrátil do Mělníka , odbočil už správně a pokračoval na Brandýs. Po příjezdu do Brandýsa jsem začal hledat námi vybrané restaurační zařízení. V rozkopaném městě se ukázalo , že to nebude tak jednoduché. Při prvním průjezdu jsem restauraci minul a po několika minutách ježdění jsem naštěstí potkal předsedu Václava_Maraudera s kamarádem Jirkou Šolcem a tak nás na to hledání bylo víc. Nakonec jsme parkoviště restaurace našli a čekali , kdo se objeví další. Byl to skyair , potom Kocour1 a také střelec .
Motorky jsme zaparkovali na přilehlém parkovišti a pokochali se pohledem na ně.
Udělali jsme pár společných fotografií a přešli do venkovního posezení restaurace.



Telefonicky se nám omluvil Stařec Petr , který měl přijet , ale kvůli nedobrovolnému setkání s klíšťaty se musel omluvit. Zavolal také Taťka , kterého zdržely objížďky před Brandýsem , a tak jsem mu šel naproti na hlavní silnici , aby nebloudil jako my. A tak dorazil poslední člen našeho setkání.
Nováčky tohoto našeho druhého setkání byli skyair a Kocour1.
Při popíjení nealko piva a po dobrém obědě jsme klábosili až skoro do 17:00. Vzpomínalo se na naše motorkářské začátky a zážitky a probralo se kde co.






Jako první nás opustil skyair , který měl před sebou ještě dvě akce kterých se musel zúčastnit. Ještě před tím , než jsme se rozjeli do svých domovů , tak jsme se společně vyfotili.



A pak přišlo poslední rozloučení na parkovišti , natočili jsme naše stroje a rozjeli se domů. Já jel část cesty společně s Taťkou. Stává se to už pravidlem , že část cesty na , nebo se srazů jezdíme společně.
Od pondělí začaly chodit na naše fórum komentáře na Brandýský sraz. Vybírám ten od Kocoura1 , mě se líbil nejvíc :
Na srazu motodědků v Brandýse se nás sešlo sedm, probrali jsme všechno možné a co mě fascinovalo byla skutečnost, že ani jednou, kromě předvádění jizev, se nemluvilo o nemocech.


Více fotek zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat