Honda CMX 500 Rebel - doplňky

V řijnu 2023 jsem si koupil Rebela 500 rok výroby 2021. Je z Německa od seniora, který na něm najel jen 3 000 Kč. Takto vypadal Rebel když mi ho dovozce přivezl.

 


Přes zimu jsem začal motorku dovybavovat podle mých představ. 

Takto vypadá motorka po mých úpravách.


 

Tady je přehled toho, co jsem si na motorku pořídil. Třeba to někoho inspiruje. Přiznávám se, že jsem koukal při hledání kde nakoupit na cenu.

1. Plexi Puig NG TOURING - Motostar

 


 2. Padáky GIVI TN 1160 - allegro

 

 

3. Opěrka s nosičem - AliExpress  

Dodané spojovací šrouby M 6 jsem pro větší pevnost vyměnil za nerezové M 8.

4. Centrální stojan - AliExpress

 

 

ZDE je odkaz na video s montáží stojanu. Je to video montáže stojanu od Americké firmy T-Rex, ale stojan z AliExpressu je jeho věrnou kopií.

Takto vypadají součásti stojanu.

Při montáži jsem musel provest dvě úpravy.

1. Distanční vložku ( spacer ) délky 39 mm jsem musel v mém případě zkrátit na 34 mm. Když jsem namontoval levý i pravý držák tak tam stojan nepasoval, proto jsem tu distanční vložku musel zkrátit.

2. Do držáku na trubku ( tube bracket ) jsem musel vložit proužek gumy 1 mm aby se objímka stáhla na trubku.



 

5. Kufr na nosič - MOTOPLACE

 

 

6. Ochrana nádrže - AliExpress

 


 7. Držáky bočních brašen - MOTEA

 

 


8. Boční brašny - S 132A - Sako - Polsko

 


 9. Padák na ochranu výfuku - AliExpress

 


 

10. Prodloužení předního blatníku - AliExpress



11. Podložka bočního stojanu - AliExpress

 

 


12. Samolepky REBEL - AliExpres 



 

13. Zásuvka 12 V - AliExpres

Zásuvka je připojena přes pojistku na baterii a využívám jí pro zimní dobíjení baterie.

 

Na upevnění zásuvky jsem si vyrobil takový plech.


A plech se zásuvkou jsem umístil zde.

A tímto voltmetrem z AliExpresu si můžete změřit napětí baterie.




14. Boční taštička - AliExpres

Z taštičky jsem odpáral upevňovací pásky a místa přelepil kvalitní páskou ZDE


Taštičku jsem přišrouboval na vyrobený plech.


Namontoval jsem jí na levou stranu pod nádrž.


 

15. Víčko brzdové kapaliny a olejová zátka - AliExpress
 





2 komentáře:

  1. Dobrý den a co na STK, jsou všechny domontované doplňky homologované?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby byl problém tak je to pár šroubů. Za 20 minut je hotovo a jednou za 4 roky se to dá.

      Vymazat