2. - 4.9.2022 - Vrchlabí - hotel Pivovarská Bašta

 

Lenka Holáňová ( Gedžitka ) dává návrh na setkání v hotelu Pivovarská Bašta ve Vrchlabí v termínu 2. - 4.9.2022 


Je volný pokoj č. 106 - kdo by měl zájem hlašte se u mě.

 

V hotelu je 17 dvoulůžkových pokojů. Domluvená cena je 2 200 Kč osoba/pobyt - polopenze.

Dostal jsem z hotelu fakturu na 15 978 Kč. Je to nevratná záloha na pobyt. Na jednoho je to 592 Kč splatných na můj účet č. 0238393123/0800 do 5.7.2022

Kdo zaplatí bude zvýrazněn modře

Záloha byla odeslána do hotelu. Je nevratná.   

 

Přihlášeno 27 členů

Přihlášení:

belinda, biker.all, David s Janou, dědkulín, Fik52 s Jiřkou, Gedžitka, Gutty s Alenkou, Jindrix s Hankou, Káňa140 s Bohunkou, Lamaya s Aničkou, luhen1, Maccouch s Hankou, pepededek se Zdeňkou, PepinoHolander, samotář47, skyair s Aničkou, strejda, Zajda6,  


Pokoj č. 002 ( dvoulůžkový ) - skyair s Aničkou

Pokoj č. 102 (třílůžkový ) - Maccouch s Hankou 

Pokoj č. 103 ( dvoulůžkový ) - Jindrix s Hankou

Pokoj č. 105 ( dvoulůžkový ) - Gutty s Alenkou 

Pokoj č. 106 ( dvoulůžkový ) - pepededek se Zdeňkou

Pokoj č. 107 ( třílůžkový ) - Káňa140 s Bohunkou

Ap. 108 + 109 ( dvoulůžkový ) - luhen1 + strejda

                       ( dvoulůžkový ) - Zajda6 +

Ap. 201 + 208 ( třílůžkový ) - Gedžitka + PepinoHolander 

                       ( dvoulůžkový ) - Jana + David 

Pokoj č. 202 ( třílůžkový ) - Lamaya s Aničkou

Ap. 203 ( čtyřlůžkový ) - samotář47 + dědkulín + belinda +

Pokoj č. 204 ( dvoulůžkový ) - biker.all 

Pokoj č. 205 ( dvoulůžkový ) - Fik52 s Jiřkou

Pokoj č. 206 ( čtyřlůžkový ) - Obsazený


25 komentářů:

  1. Ahoj, to vypadá pěkně. Tak uvidíme kolik se sjede zájemců. :-)
    Pavel & Anna

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to na zajímavou novinku. Říkám ano.

    OdpovědětVymazat
  3. Když nevyzkoušíme ,nepoznáme. Já jsem pro a rád se zúčastním.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný hotel, rád se setkání zúčastním. strejda

    OdpovědětVymazat
  5. Prima kluci a holky. Jsem moc ráda. Doufám, že budou ještě další. Je tam nádherně. Mám připravené i jedno překvapení, tak snad to vyjde. Zatím nebudu prozrazovat :-) .Gedžitka

    OdpovědětVymazat
  6. Takže s námi už sedm. Vyrábí své pivko, takže to bude i s exkurzí. Pokusím se v pondělí napsat jak si to představuji a návrhy co jsem schopna eventuelně dalšího zajistit, pokud bude zájem. Zatím pan vedoucí počítá s tím, že by byl celý hotel jen pro nás. Jako to bylo na Javorníku. Tam je jiný majitel a nebyl moc vstřícný, tak jsem to vzdala. Promiň Jiřinko. Tady se Vám určitě bude také moc líbit. Hlavně pište a hlaste se, protože majitel mně prosil, že to potřebuje cca do 15.vědět.

    OdpovědětVymazat
  7. Také rád přijedu Zajda6

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj. Taky se hlásíme, pokud zdraví dovolí. Maccouch a Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, snad i mé zdraví dovolí cestovat tak daleko. V letošní sezoně mám co dohánět. Takže 1 pokoj pro Jindrixe s Hankou

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím. Hlásíme se- Gutty s Alenkou

    OdpovědětVymazat
  11. Vidím, že jsme přibyli a to jsem moc ráda.......Tak doufám, že to vyjde. S pánem jsem domluvená, že mu dám vědět cca do 15.6. Určitě se mu ozvu co a jak, tak popřemýšlejte. Budu se těšit . Gedžitka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, Hlásíme se také. RadekC a Blanka

    OdpovědětVymazat
  13. 😄😄😄😄👍

    OdpovědětVymazat
  14. Tak máme čas dát vědět do 25.6.Manazerovi hotelu jsem poslala počet i prosbu i prodloužení termínu,takže se stále můžete hlásit ....Až do 25 6.nwbp do naplnění kapacity ☺️Gedzitka

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj. hlásíme se také na sraz.
    Děkujeme, Láďa a Anička

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,hlásím se na sraz pokoj c 106.Pepededek se Zdenkou.Půjde to?

    OdpovědětVymazat
  17. Pokud by měl někdo zájem přenecháme svůj Ap.č108 na srazu Pivovarská Bašta 2.9.-4.9.2022. Záloha je zaplacena,vyrovnání dle domluvy. Luhen+Strejda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože se nikdo nehlásí, tak já bych měl zájem. Zatím však nejsem zaregistrovaný ve vašem spolku, ale zítra to můžu napravit, jestli to takhle stačí. Přemek (Oráč) + Mirka

      Vymazat
    2. Bohužel už je pozdě, já i Strejda na sraz jedem

      Vymazat
  18. Gedzitka a Pepino27. srpna 2022 v 16:49

    Ahoj kluci a holky.Moc se na vás těšíme.Mám něco připravené,snad bude i legrace jako minule...Co se týká výletu ještě popremyslim....Vše vám povím až se uvidíme a nějak se domluvíme 🤗😂

    OdpovědětVymazat
  19. Přemek ( Oráč) + Mirka nepřijeli :-( škoda. 3 pokoje zůstali nakonec volné.......
    Když tak se ozvěte . Lenka Holáňová na facebooku

    OdpovědětVymazat