19. - 21.8.2022 - Chata Lesanka

 


 

Letošní sraz na Lesance se ruší.

Chata Lesanka - termín 19. - 21.8.2022 

Proto, že se účastníkům setkání opět líbilo, tak jsme se hned dohodli s paní Černou na setkání i v roce 2022. Bude to už po deváté. Všichni, kteří se zůčastnili letošního setkání tak se hned přihlásili na rok 2022. Tak jsem rozpis ubytování jen překopíroval. Další zájemci se můžou hlásit jako náhradníci a nebo se ubytovat v okolí.

Od paní Černé jsem se dozvěděl, že chata Lesanka změnila majitele. V roce 2022 budeme jednat s paní Kateřinou Růžičkovou nebo panem Paradim.

Paní Černou mi bylo přislíbeno, že naší rezervaci noví majitelé budou akceptovat. 

Bohužel při komunikaci ohledně zálohy mi bylo zděleno, že " se někde stala chyba v komunikaci " a v chatě jsou v našem termínu obsazené pokoje 1 - 9.

A teď včíl co s tím. 

Zrušit na truc celé setkání a nebo se spokojit s počtem nabízených pokojů. 

První co jsem zatím udělal, že jsem zrušil pobyt těm, kteří se hlásili jako poslední. Tím se uvolnili 4 pokoje.

Pokud se najde nějaký dobrovolník, který by svou účast sám zrušil, tak se mi co nejdříve ozvěte.

V případě, že ne, tak bohužel budou mít smůlu Ti s pokojů 1 - 9

Tak už je vše vyřešené. Odhlásilo se tolik členů, že níže uvedení mají ubytování zajištěné a ještě jsou volné pokoje. Zálohu posílám na Lesanku.

 
Cena pobytu s polopenzí bude 790 Kč osoba / den.

Záloha je 500 kč za osobu / pobyt.

Záloha bude splatná na můj účet č. 1000311663 / 3050 - nezapomeňte napsat kdo peníze posílá.

Jirka Bašný slíbil, že vymyslí pro zájemce sobotní vyjížďku.

Program:

Pátek: 
Ubytování, platba v hotovosti nebo kartou u paní Kateřiny Růžičkové. 

 
V 18h. večeře - guláš s knedlíkem.
  
Sobota:

Od 8h. snídaně.
V 18h. večeře - kuře na divoko s rýží.
 
Neděle: 
Od 8 h. snídaně. 

Po té rozloučení a odjezd domu.

Přihlášeni 4 členové
 

Přihlášení: JiB s Janou




10 komentářů:

  1. v pripade uvolneni 2 luzaku prosim Standa 55+ Jana Děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby se náhodou něco uvolnilo,nebo to někdo zrušil tak se mnou Petře počítej.Děkuji Luboš

    OdpovědětVymazat
  3. my se radi pridame, kdyz se neco 2 luzkoveho uvolni, Standa55+Jana Děkuji

    OdpovědětVymazat
  4. Rušíme účast na Lesance. Laďa a Helča.

    OdpovědětVymazat
  5. Peter, hlásime sa uvolnene izby 209 a 210. Hrki + Helen a Olda + Lenka. Dik a tešíme sa

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Petře, napiš mě na pokoj č.2 díky Kája51.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,Rusim sraz. Pepedek se Zdenkou.

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, tak letošní účast taky zrušíme. Díky P&A

    OdpovědětVymazat
  9. To to vzalo rychlý konec..... JiB

    OdpovědětVymazat