28.9.2020 - Posvícení v Českém Brodě



Špatné počasí a covid zapříčinili, že se letošního svatováclavského setkání u Láďi v Českém Brodě zůčastnilo méně členů než minulé roky. Tentokrát se nanašel nikdo odvážný, kdo by přijel na motorce. 
Letos jsem se tohoto setkání nezůčastnil a tak jsem prezentaci dělal z fotek.

Na fotkách jsem poznal:

boruli, Fík3, Fik52 s Jiřkou, Hrabě-Poky se Sašou, JankaK, jarizz s Věrkou, Kareš, Pete45, saporo s Libuškou, skyair s Aničkou, vaky, 

Nepoznal jsem první dámu na pravé straně. Pomůžete někdo s identifikací? 









 

2 komentáře:

  1. Ahoj,
    poslední na levé straně jsem já (jarizz) a Věrka sedí naproti (jsou jí vidět jenom ruce).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za nápovědu, už jsem vás do seznamu účastníků doplnil.

      Vymazat