25.8.2020 - Výlet do Polska na pstruha


Fí-ďas napsal na naše fórum a pozval zájemce na výlet

Zdravím všechny motorkáře a pokud by měl někdo zájem chystáme se na pstruhy. Pokud nebude ohlášen velký déšť tak dne 25. srpna 2020 v 8.30 hodin odjezd z Mnichova Hradiště od modré benzinky Proma. pojedeme trasu - Jičín, Lázně Bělohrad, Jaroměř, Náchod a Kudowa Zdroj. Zastávka u nádrže Rozkoš kolem 10.00 - 10.20 hodin. Po občerstvení stejnou cestou domů se zastávkou na kafe někde v cukrárně.

Letos jsem se moc nepovozil a tak jsem se rozhodl se tohoto výletu zůčastnit a trochu se projet. Nakonec jsem najel za pěkného počasí 410 km a potkal se s kamarády.

Sraz byl u benzinky Proma a sjelo se nás tam 8.



Další zastávkou byla nádrž Rozkoš. Jeli jsme přes Lužany, kde se přidali zajícové. Na Rozkoši na nás čekali další kamarádi a tak jsme udělali společnou fotku. ( Nejsme tam všichni )
Tohoto výletu se zůčastnili:

džeff, Fí-ďas s kamarádem komárem a ještě jednou dvojicí, Jarda s Úpice, KodlB, kodl535, Méťa47, miko, MotodědekTonda s Mahulenou, sanyťák s kamarádem, Virágodědek, zajicjena, zajíctři,



Po focení jsme odjeli přes Náchod do Kudowa Zdroje do Smazalnia Ryb U Andrzeja.




Přijel se na nás podívat na elektrokole miko, který to měl 7 km.

Při cestě zpět byla zastávka v Miletíně v cukrárně. Této akce jsem se už nezůčastnil, čekala mě dlouhá cesta domů.

sepsal Virágodědek

Více fotek zde.

Jarda s Úpice

Virágodědek

Žádné komentáře:

Okomentovat