17.5.2020 – setkání v Moto Cafe - Karlštejn



Vaky napsal na naše fórum tuto nabídku


Jelikož se otevřely zahrádky u restaurací tak jako každý rok kdyby měl někdo zájem mohli bychom si dát kafe v neděli na Karlstejně v motokafe asi tak v 11 hodin za příznivého počasí.


A byla to letos první větší akce na motorkách s velice slušnou účastí členů a příznivců.


Letos jsem se nezúčastnil a tak jsem se pokusil udělal prezentaci z fotek. V seznamu jsou jen Ti, které znám a které jsem poznal.

Alone, boruli, Davazz, dědazdenda, esvéčko, Hrabě-poky, jádromi, JankaK, Kareš, oldmar, pája47, Pete45, saporo s Libuškou, skyair s Aničkou, Slon-Petr, standa55, starý učitel, vaky, 

příznivec docent, 

Jestli někdo víte, že jsem na někoho zapoměl, tak mi dejte vědět. 

Odkaz na fotky účastníků 

Žádné komentáře:

Okomentovat