13.4.2019 - Route 66 - Příbram



I přes nepříznivé počasí přijelo do Příbrami několik našich členů. Přítelkyně jahanky Hanka dodala fotky.
Z nich jsem poznal:

dědazdenda, podle Indiána bych to tipoval na dědeknavrátilec, jahanka s Hankou, loban, Lovecc, 




Takto to popsal účastník loban

Včera se jela z náměstí TGM v Příbrami spanilá jízda po české Route 66.
Jel jsem dobře oblečený na motorce Yamaha DragStar 65O.  Když jsem vyjížděl, teploměr u dveří do chalupy ukazoval 0,5 st. C., ale bylo jasno a silnice suchá.

Na benzínce za Plzní, kde bylo plánované setkání Plzeňské kliky jsem byl sám, nikdo další ani po čtvrthodině čekání nepřijel. Na náměstí TGM v Příbrami však již bylo hodně zaparkovaných motorek a jejich posádky se občerstvovaly u stánků a obdivovaly spoustu zaparkovaných amerických bouráků z padesátých a šedesátých let. Taky všichni obdivovali zaparkované krásné tříkolky.  Mně se nejvíc zamlouvala nenápadná tříkolka postavená na základě Harley Davidson,  ta nebyla tak obrovská, ale pro mne a moji bábu by byla tak akorát. Na tu bych asi moji bábu dostal, když je taková, že na motorce se mnou nechce jezdit. Z našeho spolku MOTORKÁŘI NAD 60 let jsme se tam
 našli čtyři a tak jsme se od jedné holky nechali  vyfotit, tradičně na těch samých schodech, kde jsme se fotili v minulém roce. 
Přejezd kolony po Route 66 byl perfektně zorganizovaný, na křižovatkách stála policejní auta a organizátoři ve spolupráci s policajty nedovolili, aby z vedlejších silnic do kolony vjížděla auta mamlasú s buchtami od tetiček. Organizátoři to tentokrát s policajty dělali tak,  že kolonu pouštěli po částech, aby na křižovatkách umožnili mamlasům s buchtami projet.  Z konce Route 66 jsem se do Příbrami s velkou skupinou dalších motorek už nevracel, jel jsem domů přes Rožmitál a Nepomuk.
Byla to krásná akce, na zimu si nikdo nastěžoval, všichni si to moc užívali.
Loban

Odkaz na další fotky

Žádné komentáře:

Okomentovat