23.3.2019 - káva na Kárlštejně


Kareš napsal na vlákno

První letosní kafe 23.3. mezi 12.00 --13.00 na Karlštejně ???? na sobotu hlasí slunečno !!!  

Nikdy jsem na kafi na Karlštejně nebyl a tak jsem požádal organizátora o upřenění místa. Jedná se o Restauraci a Moto Cafe Vinice. 
Předpověď byla opravdu parádní a tak jsem si řekl, že bych na první letošní vyjížďku vyrazil na Karlštejn.
Na místo jsem dorazil ještě před dvanáctou a hned na první pohled bylo vidět, že je neco špatně. Žádné motorky, restaurace zavřená, na dveřích lístek " Otevřeno od 5.4. "

Jako druhý přijel jádromi a potom Alone. Čtvrtý přijel Kareš a postupně ještě dorazili boruli, KarelHD, oldmar a standa55 s Janou. A začali jsme řešit kam pojedeme. Návrhů bylo několik ale nakonec vyhrála restaurace v Žilině. Pamětníci určitě vědí kam jsme jeli.
Chvíli jsme ještě počkali, jestli ještě někdo nedorazí, udělali si společnou fotku a pod vedením KarlaHD vyrazili směr Žilina.



Po příjezdu do Žiliny jsem si nostalgicky zavzpomínal na dobu před deseti lety, kdy jsme se tu setkali na jednom z prvních setkání našeho spolku.

Žilina dnes



Žilina před 10 lety




Tolik se nás tehdy sjelo.



Na společné fotce jsou ještě kamarádi co už nejsou mezi námi a my všichni ostatní jsem zestárli o 10 let.

Venkovní posezení bylo obsazené a tak jsme se museli usadit uvnitř restaurace. Hostů bylo docela dost a tak jsme si na jídlo chvíli počkali. 



Pojedli jsme , popili a  kolem třetí hodiny jsme vyrazili do svých domovů. 

Hodnocení:  Za mě dobrý. Pohodových 280 km, setkání s kamarády, co víc si přát.


Na závěr seznam účastníků

Alone, boruli, jádromi, KarelHD, Kareš, oldmar, standa55 s Janou a Virágodědek

A ještě pár mých fotek

1 komentář: