25.1.2019 - setkání v Plzni




V Plzni se uskutečnilo „ Zimní setkání MOTORKÁŘŮ NAD 60 LET “ z Plzně a blízkého okolí a také hostů i ze vzdálenějšího okolí. 
Setkání se konalo v pátek dne 25.1. 2019 od 16.h v klubové restauraci Cardinal Club. Pořadatelem byl Atlan.

Já jsem se rozhodl, s pozice tajemníka, provést přepadovou kontrolu tohoto setkání. Využil jsem služeb národního přepravce " ČD " a pohodlně a za snížené jízdé se do Plzně dopravil.
Vlak jel bez zpoždění a tak jsem byl restauraci první a čekal jsem kdo dorazí a jaká bude účast.
Nejdříve dorazil starýučitel se školníkem a pak další.

Pokusil jsem se o seznam účastníků.

atlan s -Lady-, Bobscooter, Bodlina1949, fajfka-, chlapák s Marcelkou, jahanka s Hankou, kajman49 s Hankou, Karel Hála, Kralovičák, maratonec, Opida s Lubou a kamarádkou Janou, Pavel-VFR800, Pete45 s JankouK, starýučitel, školník, Virágodědek, ZdeněkZsP, 

Zaregistroval jsem, že nás se vzdálenějšího okolí bylo docela dost.

Mé hodnocení proběhlé akce.

Odcházel jsem z restaurace po 18 hodině a myslím, že byli všichni rádi, že jsme se potkali. Rozhovory a témata byli nekonfliktní, dobře se pojedlo a popilo.Velký úspěch měli smažené tvarůžky.

Už se těším na setkání u nás v Ústí. 

Takto to viděl Opida 

V pátek 25. ledna proběhlo 1. letošní setkání "Plzeňské kliky" a příznivců. Dokonce (viz výše) pod dohledem nejvyšším. Z Ústí n/L. přijel tajemník Petr. Všechno proběhlo tak, jak jsme zvyklí z loňské (i jiné předchozí) sezóny - natěšeně a přátelsky. Děkujeme především všem příznivcům, že vážili často dlouhé cesty. Pokecali jsme i pojedli a už se těšíme do Příbrami.
 




fotky od školníka

fotky od Hanky Lukášové

3 komentáře:

  1. Ahoj Petře,potěšílo nás,že jsi absolvoval tak dlouhou cestu za námi a jen pro úplnost doplňuji,že se zúčastnili ještě Kralovičák a Bobscooter.Pozdrav všem do Ústí.Atlan

    OdpovědětVymazat
  2. V seznamu asi chybí starý učitel???

    OdpovědětVymazat