8. - 10.9.2017 - hotel U Jezera

Alone pozval zájemce na setkání do hotelu U Jezera. Hotel se nachází na břehu vodní nádrže Orlík.

Na sraz jsem dorazil až v sobotu odpoledne a tak mám problém se seznam účastníků. Dával jsem ho dohromady s fotek a doslechu a tak doufám, že jsem na někoho nezapomněl. Někteří byli na dvě noci, někteří jen na jednu a někteří jen na otočku. Jestli je v seznamu nějaká chyba, tak dejte vědět.

Na dvě noci:

Alone se Zdeňkou, jejich syn Martin s manželkou Luckou a párek jejich kamarádů, Bronko s Vendulkou, Fik52 s Jiřkou, Jarys55, Kája51 s Janinou, Káňa140 s Bohunkou, luhen1, motodědekMíra, motodědekMilan s Majkou, Phil_Marlowe, samotář47,

Na jednu noc:

biker.all, Fíra, JanekAkvarista, Medy2, pája47, petasek s Ivou, sanyťák, saporo, Virágodědek se Zdeňkou,

Na kukačku:

atlan, boruli, Bterč, dědazdenda, džeff, fajfka- s Věrou, Fí-ďas, fík1943, KarelHD, Kareš, KodlB, strejda, vaky, čekatel Milan,

Virágodědek

Dopis do hotelu:

Dobrý den,
Chtěl bych jménem Motorkářů 60+ poděkovat za poskytnutý azyl v Hotelu u Jezera. Pochvalu si zaslouží zejména personál, slečna Vacková s kolegyní, jejíž jméno neznám, která se největší měrou zasloužila o spokojenost účastníků srazu.
Jídlo bylo rovněž bezvadné, co se týká kvality a množství, snad kromě první, páteční večeře (guláš) která možná způsobila předčasný odjezd některých účastníků. Škoda. Naštěstí ti kteří zůstali si penzi nadmíru pochvalovali.
Ještě jednou díky, doufám, že bylo všechno v pořádku i z naší strany.
S pozdravem Jiří Chládek / Alone

Odpověď z hotelu:

Krásný dobrý den pane Chládek,
mockrát děkujeme za ubytování v našem hotelu. Velice nás těší že jste byli až na páteční večeři spokojeni. Už jsem bohužel tuto informaci slyšela včera od slečny Vackové a velice mě to mrzí a také to, že někteří kvůli špatné páteční večeři odjeli a neužili si s Vámi celý víkend. Zítra jedu na hotel, protože najíždí škola v přírodě a hned se na to optám v kuchyni, co se stalo.

Ještě jednou mockrát děkujeme a na druhou stranu se omlouváme za páteční stravu.

Slečna Vacková Vás strašně moc chválila a víkend s Vámi se ji moc líbil. Byla jsem s ní pořád v kontaktu a říkala, že by Vás tam chtěla pořád, že jste zlatíčka
:-)

Mějte se moc krásně a budeme se těšit na případnou budoucí návštěvu u nás na hotelu.

S pozdravem a přáním hezkého večera.
Hotel U Jezera
Martina Trnková

Požádal jsem Phila_ Marlowa a napsání reportáže s tohoto setkání a na Františka je spoleh. Reportáž je tu a za to mu patří dík.

Sraz Motorkáři nad 60 let – hotel U jezera, Klučenice, přehrada Orlík  8. – 10. září 2017.

Vzhledem k tomu, že náš tajemník se tohoto srazu tentokrát účastnil pouze z části, podávám z jeho pověření zprávu o průběhu srazu já.

Organizace srazu se tentokrát zhostil  Jirka - Alone a nutno říci hned v úvodu, že dobře zúročil svoji detailní znalost vybrané lokality.

Hotel U jezera leží na samotě asi 4 km od vesnice Klučenice, na břehu jedné z mnoha orlických zátok. Bohužel se nám vlivem špatné vodohospodářské situace od jezera poněkud vzdálil (hladina je cca 8 metrů pod normálem a na rozloze jezera je to už znát),

ale na to si asi budeme muset v těchto letech zvykat.

Samotný hotel je velmi kapacitní zařízení, které bylo v době konání srazu bez jakýchkoli dalších hostů, takže se v něm naše asi třicetičlenná skupinka poněkud ztrácela.
Jako už tradičně, v den příjezdu jsme poseděli , poklábosili a trochu popili.

Alone zajistil i místního DJ, ale na větší zábavu nás bylo trochu míň.

Hotelu se bohužel první večer příliš nepovedla gastronomie, což pravděpodobně vedlo některé účastníky k rozhodnutí ukončit účast již v sobotu po vyjížďce. Tato vada na kráse zůstala však naštěstí  jediná.

Sobotní vyjížďku Alone namixoval vskutku rozmanitě a bohatě. Vyjeli jsme v počtu  cca 20ti motorek  a jako první jsme absolvovali zajímavou exkurzi do vodní elektrárny přehrady Orlík

s výkladem místního pamětníka, který kromě jiného připoměl situaci během ničivé povodně v roce 2002.

Mohli jsme si prohlédnout mohutná turbínová soustrojí,

navštívit i kousek chodby uvnitř hráze cca 50 metrů pod hladinou jezera

a pokochat se skutečně impozantním výhledem na hráz zespodu, z úrovně Johnsonových výpustí.
Další zastávkou bylo dvojměstí Sedlec-Prčice a obídek (spíš však maxioběd - tady se opravdu ta zdrobnělina nehodí) v hospodě, pivovárku a zároveň muzeu Vítka z Prčice.

Poté jsme pokračovali k Žemličkově Lhotě, kde jsme si prohlédli zajímavou přírodní památku monolitický kámen Viklan nazývaný též  Husova kazatelna (ačkoli Husova kázání zde nejsou historicky doložena).

Následovala krátká zastávka na místním hřbitově u kostela Nanebevzetí Panny Marie, kde je dle pověsti pochován velký rybníkář Jakub Krčín z Jelčan.

Posledním navštíveným místem byla šedesátimetrová (197 schodů) rozhledna u obce Kuníček, na níž někteří z nás i vystoupili.

Pak jsme již pokračovali zpátky na základnu. Celkem jsme absolvovali za příjemného počasí asi 100 km a povozili jsme se po pěkných silničkách, vinoucích se líbeznou krajinou na pomezí středních a jižních Čech. Myslím, že pro všechny to byl pěkný a hodnotný zážitek.

Večerní program byl díky menšímu počtu účastníků spíše komorně laděný, ale velmi povedený. Hotel napravil svoje páteční zaváhání a připravil skutečně opulentní pohoštění, které jsme přes veškerou snahu nedokázali zdolat.

V neděli nás bohužel přivítalo pošmourné a vlhké počasí, které nastolilo zásadní téma před odjezdem: Nepromoky ano či ne?  Nakonec se každý nějak rozhodl a všichni jsme se řádně a v klidu rozjeli k domovům, abychom se s většinou účastníků jakožto i s dalšími členy našeho spolku setkali hned nazítří při návštěvě ve ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi, ale to už je zase jiná kapitola.

Sraz hodnotím subjektivně jako povedený, rád jsem se s kamarády zase setkal a skutečně upřímně děkuji Jirkovi – Alonemu za práci, kterou si s organizací dal.