25. - 27.8.2017 - Sraz v chatě Lesanka

I letos pro náš spolek Bronko zajistil setkání v chatě Lesanka  v Mariánské u Jáchymova.
Setkání na této chatě byla vždy povedená a tak letošní setkání bylo už čtvrté. Bronko slíbil, že letos nezmokneme a povedlo se mu to. Pršelo vždy večer a to nám nevadilo.

Letošního setkání se zůčastnili.

Alone se Zdeňkou, Atlan s Janou, belinda, Bronko s Vendulkou, dědazdenda, Domi.1, džeff, Fik52 s Jiřkou, Gedžitka, jahanka s Hankou, JankaK, Jaruš52, Jurabrno, Káňa140, Laďa s Helenkou, Lamaya s Aničkou, loban, luhen1, macgyver, Medy2, miko, Milka52, Neep, opida s Lubou, pája47, Pete45, Pražáček s Alenou, samotář47, saporo, skyair s Aničkou, spacírek, starýučitel, šobul s Helenkou, vaky, Virágodědek se Zdeňkou, Votec s Miládkou, zajicjedna s Alenkou,

Přijeli se na nás podívat.

dšda, chemiknakolech, kavec47 s labukem a dvěma kamarády, Konrád Schmelzer, Jindřich Flégr, Jarda s Děčína se ženou,

Páteční odpoledne probíhalo už tradičně. Příjezd na místo, pozdravení se s kamarády, kteří už na místě byli, přihlášení se u stále usměvavé paní Lenky Černé, která nás přivítala a zároveň zkasírovala, předání klíče od pokoje, ubytování a konečně rozšířit řady kamarádů a kamarádek, kteří se už občerstvovali před Lesankou.

obdivovali se také stroje našich členů

a také se koštovalo z domácích zdrojů

páteční večer nám opět zpříjemnili Trampové

a večeře myslím všem chutnala

Večer se při zábavě sedělo tak dlouho, jak kdo vydržel. Řešilo se také, jaké bude v sobotu počasí ( máme mezi sebou několik meteroologů, se zaručenou předpovědí )  a také kdo kam pojede na vyjížďku. V noci začalo pršet a tak jsme ráno čekali, jestli se vyplní prognóza, že do vyjížďky přestane. A povedlo se.
Před odjezdem na vyjížďku došlo na pořízení společné fotky, jak už je na našich setkání zvykem.
Jako první odjížděla parta pod vedením Bronka

na prohlídku

a muzea v Jáchymově

a aby se trochu projeli, tak navštívili ještě Plešivec.

Další parta,  v které jsem byl i já, se pod vedením Petra Kopeckého vydala na okruh po vrcholcích Krušných hor. Projeli jsme přes Klínovec, kde jsme se vyfotili

do Vejprt a po Německé straně zpět na Lesanku.

Vrátit s vyjížděk jsme se museli včas, protože po 16 hodině byly naplánovány soutěže. Tentokrát Bronko připravil hod pneumatikou do dálky, na cíl a nově hod podkovou na cíl.
Opida to bral opravdu vážně a před soutěží se rozcvičoval.

Soutěží se zúčastnila velká část našich členů a je s toho spousta fotek. Na konci reportáže jsou na všechny fotky odkazy. Na ukázku hod vítěze do dálky. Samozřejmě jím byl vítěz silových disciplín Pražáček.

v hodu na cíl byl nejlepší Pete45

zúčastnila se i paní Lenka Černá

a ještě ukázka v hodu podkovou na cíl

Po skončení soutěží se odměňovali vítězové všech kategorií.
Samozřejmě Pražáček.

Jeho žena v dámské kategorii. Pro dámy nechala tento dort vyrobit paní Černá.

Samozřejmě se o něj vítězka s námi všemi rozdělila.
A ještě další kategorie.

Po soutěžích se odpočívalo

byla to pohodička

a čekalo se na sobotní večeři, která byla formou grilování a moc jsme si pošmákli.

I po večeři se sedělo a povídalo.

A ještě bych neměl zapomenout. Naše děvčata chodili průběžně kontrolovat les a nechodili s prázdnou.

Někteří si na to vzali i kolečko.

Sobotní večerní zábava už byla komornější a né tak dlouhá jako bývá v pátek, protože v neděli nás všechny čekala cesta domů a museli jsme být fit.
V noci na neděli opět pršelo, ale po snídani a zabalení byl odjez už za sucha.

Mé hodnocení tohoto srazu.
Tento sraz se opět povedl a poděkování patří Bronkovi za zorganizování, paní Černé s kolektivem za opět vzornou péči a všem účastníkům za milou společnost. Že to není jen můj názor svědčí to, že se setkání na Lesance bude konat i příští rok.
Virágodědek

Pořadatel setkání na Lesance Bronko děkuje všem za účast. Je rád, že se setkání líbilo a, že se líbily i soutěže a měli tak velkou účast.