16. - 18.6.2017 - Sraz v hotelu Dolte


Méťa47 dal i letos návrh na setkání v hotelu Dolte.

Tohoto srazu jsem se letos nezůčastnil a tak sem můžu vložit jen odkazy na fotky.

Pokud mi někdo ze zůčastněných pošle o tomto setkání pár řádků, tak to rád vložím.


Skusil jsem s fotek dát dohromady seznam našich členů, kteří se tohoto srazu zůčastnili. Jestli jsem někoho neuvedl a na srazu byl, tak se mi ozvěte.


belinda, biker.all,  BobyShrekOLD, Covboj, Denyn s Bohuškou, Fajc, Farmer20, Fik52 s Jiřkou, Fíra, Goodmen60 s Makájou01, gutty s Alenkou, Hrabě-poky, Hrki, jahanka s Hankou, Jarys55, Jurabrno, kabernetik s Alenkou, Kája51 s Janinou, Káňa140, lachtan123 s hanou15, Lamaya s Aničkou, lelusek, Méťa47, Milka52, Neep s Jaruš52, opida, paullo61, Pedro18 s Kobrou17, petásek s Ivou, Pete45 s JankouK, Ráček s Jájou, saporo, sanyťák, spacírek47 s Hanče, skyair s Aničkou, Šimkovi Jana a Josef, šéfíček, vaky, zajicjedna s Alenkou, 44822Tom, 

Odkazy na fotky: 

kabernetik

Opida

Pete45

Jaruš52

Žádné komentáře:

Okomentovat