14.4. - 30.4.2017 - Drsné kilometry


I v roce 2017 uspořádala parta Slovenských motorkářů s CCC24  akci pod názvem 1009 drsných kilometrů. Letos bylo cílem Španělsko.
I letos nechyběli na této akci zástupci našeho spolku a bylo jich více jak vloni.
 
Byli to BobyShrekOLD, Farmer20, Hrki, JanekAkvarista, Jaryci, miko, Milamoto, standa55, 
 


Že neprobíhalo vše tak jak si všichni přáli si můžete přečíst v příspěvcích. Vše ale nakonec dobře dopadlo a jak je vidět s fotek, tak můžeme závidět, jak si to účastníci užili.

JanekAkvarista
Vrátili jsme se z "Drsných 2017", letos to byly národní parky Španělska. Většina cest vedla po horských silničkách se stovkami zatáček a krásných vyhlídek. Města jsme navštěvovali pouze za účelem nakoupení zásob. Bohužel jsem s sebou neměl svoji fotografku, takže mám hlavně jen fotky z našich ubytování, restaurací a něco málo přírody. Cílem byl Gibraltar, tam jsem bohužel nedojel, měl jsem poruchu na motorce. I tak jsem si to užil, je to jen další zkušenost a nakonec pro mě vše dobře dopadlo.
Kdo chce nakouknout, pár fotek přikládám ZDE


Jaryci
Také jsme se vrátili z "drsných 2017"
já bohužel s vyhozeným ramenem a motorka jak jinak, bez zrcátka. Zastavila jsem na vymačkané krajnici a nedosáhla na zem, bohužel jsem padla na projíždějící auto které mě přejelo ramenní chránič a vyhodilo rameno. Nejhorší byl dojezd do místa ubytování, malého horského městečka Nogueruelas. Druhý den mě hodná duše odvezla do 70 km vzdálené nemocnice, kde mi rameno ošetřili. Výsledkem bylo že jsme objevovali krásy Španělska pěšky, já s rukou zavěšenou na krku. Po týdnu byla ruka částečně funkční, takže jsme se přesunuli blíž k přístavu kde jsme se setkali s ostatními a z Vídně domů už jsem dokázala jet téměř normálně.

standa55
 

Také přidám něco z „drsných 2017“ dojel jsem do cíle na Gibraltar. Celkově najeto z domu do domu 4899 km. Španělsko velice překvapilo, zvláště kvalitou silnic i ve vyšších polohách, malým provozem a obrovskou ohleduplností vůči motorkářům zvláště při jízdě v koloně našich 10-12 motorek. FOTKY a videa

Žádné komentáře:

Okomentovat