Hodnocení sezóny 2015


Na konci roku se vždy snažím zhodnotit končící sezónu a vložit to na naše stránky. Už jsem toto hodnocení psal šestkrát a tak mě napadlo, jestli by to nechtělo trochu změny. Mimo mého hodnocení by bylo asi zajímavé, kdyby se na našich stránkách objevilo hodnocení i od někoho jiného. A tak vyzývám naše členy o spolupráci a jsem zvědav, kolik se mi sejde vašich příspěvků. Při počtu kolik nás už v spolku je, by se pár příspěvků mohlo sejít. Případné pisatele prosím o zaslání na můj email a já  příspěvky zveřejním na konci roku na stránkách v odkazu " Hodnocení sezón ".
tajemník

12 komentářů:

  1. Nechci psát hodnocení, na to jsem mladej :), jenom si dovolím nahodit zimní téma:
    Víc ujetých km, míň "společenských" akcí.
    Co kdo na to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zimní téma: Víc ujetých km, míň "společenských" akcí? Musím se přiznat, že jsem nepochopil zadání. Nahoď :-) Miloš

      Vymazat
    2. Víc km, tím myslím víc smradu ze spálenýho benzínu, prostě víc motorizmu... , dokud zdraví dovolí.
      Úplně mě nenaplňují akce typu pár km, 2 dny v hospodě a zase pár km domu.

      Mikulášský sraz byl samosebou něco jinýho, byl Mikulášský, slavnostní a sezónu ukončující. Jenom nevím jak by chtěli organizátoři srazů provádět selekci kdo ano a kdo ne? Zaselo to ve mě pochybnost zda jsem tam měl, nebo neměl být.

      Naopak v Dolce byla nepřipravená sobotní vyjížďka podle mě promarněná příležitost (jeďte kam chcete).

      Vymazat
    3. Už to chápu. Pár km a hospoda také není podle mého gusta. Někomu se zase třeba líbí. Si holt musíme vybírat, nebo organizovat, akce dle svého zaměření. Miloš

      Vymazat
  2. Taky nechci hodnotit, ale vzhledem k tomu, že jsem sám už 3 srazy organizoval, tak jen několik poznámek. Zhodnocení srazu patří jaksi k poslední "povinnosti" organizátora srazu. Myslím, že bychom neměli opouštět tradici větších srazů pro všechny. Vím, že je to čím dál těžší je připravit, ale pokud organizátor včas požádá konkrétní členy o konkrétní pomoc, určitě nebude odmítnut. Když budeme pořádat srazy jen pro někoho ztrácí náš spolek tak trochu své poslání. Každý organizátor se musí smířit s tím, že se nikomu nepodaří udělat takový sraz, který budou velebit všichni. Podle přihlášek je o společné akce zájem nepolevující a na menší akce pro najíždění více km zbývá času dost a pokud budou organizátoři, najde se jistě i zájemců dost. Na našem kolektivu je totiž nejkrásnější to, že kolik máme členů, tolik máme potencionálních organizátorů a tolik máme i možných účastníku. A je na každém z nás, kterou funkci a kterou akci si vybere. Nesnažme se proto omezovat jakoukoliv aktivitu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, máš pravdu, pořadatel by měl sraz zhodnotit. Ovšem může jej zhodnotit pouze ze svého pohledu. K tomu, aby jej mohl zhodnotit sám v sobě objektivně, by bylo užitečné znát hodnocení ostatních. Už jenom třeba pro to, aby věděl co příště udělat lépe (pokud ho to neotráví a příště něco dělat bude). Dál píšeš, že pokud organizátor včas požádá konkrétní členy o pomoc, určitě nebude odmítnut. Z osobní zkušeností vím, že to tak není. Mám svůj klub a i pro něj pořádám akce. Odmítnutí se mi dostalo v tomto i mém klubu. Asi jsem se obrátil na nesprávné lidi. Tento klub má hodně členů, je to logické, v podstatě do něj patří každý motorkář, kterému je víc než 60. Podívejme se ale poctivě, kdo se akcí zúčastňuje. Jedná se více méně o lidi stále stejné a z celkové sestavy jsme spoustu "členů" nikde neviděli a troufám si předpovědět, že nikdy neuvidíme. Je to jejich věc. Z těch se ale těžko vyklube organizátor. Další věc je, že zorganizovat akci (nemyslím výlet za gulášem) je docela starost. Je k tomu zapotřebí určitý organizačni talent, vymyslet program, věnovat spoutu času mimo jiné objíždění "atrakcí", společné trasy.... Dál absolvovat, někdy ne přijemná, jednání související s neochotou provozovatelů právě těch "atrakcí", hledání jiných atd. To spousta lidí raději dělat nebude a přijede k hotovému. Je to naprosto přirozené. Kdyby nebylo lidské pohodlnosti, nebyly by například cestovní kanceláře :-) Myslím, že nikdo z nás, kteří něco pořádáme, neomezuje žádnou aktivitu. Pouze máme někdy pocit, že by bylo lepší, kdyby tam "někdo nebyl". Pak ovšem je to zase v nás, vysvětlit tomu konkrétnímu člověku, co se nám nelíbí (jako organizátor mám na to právo) a když se nepřizpůsobí, tak mu vysvětlit, že bychom byli rádi, kdyby tam příště nebyl. Zakazovat asi nemůžeme. No nic, Petr chtěl zhodnocení sezony a ještě k tomu na mail. Možná si něco z toho co jsem tady "naplkal" vybere. Ono samé plácání po zádech a chválení je v některých případech kontraproduktivní, i když potěší. Těším se na setkání v příští sezoně. Miloš

      Vymazat
    2. Ahoj. Myslím, že se v pohledu na věc téměř shodujeme. Jen bych teda asi opravil větu "Každý rád pomůže", za konstatování "někteří ( ti správní) pomůžou.

      Vymazat
    3. Jak jsem pročítala ta hodnocení z různých srazů,tak tam většinou hodnocení psala Marťanka a Viragodědek a organizátoři méně.

      Vymazat
  3. Ahoj všichni!
    Moje hodnocení sezony r.2015 je naprosto SUPER. Stejné, jako roky předchozí, co jsem měl tu čest s Vámi jezdit a se potkávat na srazech, či výletech. Kdyby to tak fungovalo ještě co nevíce let, byl bych velmi šťastný motorkář nad 60 !!!
    Na závěr trošku legrace v souvislosti s mikulášským srazem. S Vakym a Saporem jsme tam přijeli všem popřát hezké vánoce a téměř na otočku jeli domů. Na první pumpě na dálnici za Hradcem jsme zastavili na cigáro a vyčurat a já dotankoval. Dojeli jsme v pohodě, při příjezdu do Brodu se mi zdálo, že je někde chyba, v klidu jsem šel spat. Ráno se ukázalo, že jsem místo nafty točil benzín....Nebylo to zadarmo, za blbost jsem zaplatil, přesto jsem byl na mikulášském srazu rád !
    Hrabě-poky

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj motobaby a motodědci nad 60let. Tak nevím jestli téma, které tajemník nadhodil bylo to správné? Trochu mne zaskočila poznámka Aloneho, ale to je věc osobního názoru na setkání. Já jsem organizoval již 5x sraz v hotelu S.E.N. počet účastníků byl každý rok cca 80 osob. Plně se ztotožňuji se Samotářem47 a jeho komentářem a následně i s Milošem. Z počtu registrovaných členů, kteří jsou ochotni něco podniknout a organizovat pro ostatní není mnoho a z vlastní zkušenosti vím, že na každém setkání se najdou někteří, kteří mají jiné představy o srazu, nebo o poskytování služeb, proto bych doporučil každému kritizujícímu si to nejdříve zkusit z organizovat/vyzkoušet,zkusit zajistit vše kolem srazu včetně ubytování, doprovodu, financí, programu, stravování a pak teprve vznášet připomínky nebo návrhy na zlepšení. Polykat !!KM!! může každý podle svých chutí možností, ale v našem případě jde asi o posezení a "pokecání". Za 5let co jsem členem spolku jsem neměl nikdy dojem, že by sraz byl problém nebo že nesplnil to co jsem od něj očekával a to jsem se zúčastnil více jak 80 všech setkání.
    K letošnímu roku mohu za sebe konstatovat, že splnil to co jsem očekával a jak je vidět z reservací na rok 2016, tak termínů a návrhů na srazy rok od roku stále přibývá tak nevím, proč by se mělo "polykat více km" než se raději hezky někde setkat a pobavit se. Zkrátka kdo chce se zúčastnit, tak se přihlásí a kdo ne tak polyká KM !!
    Jenom bych prosil, ten kdo se na sraz přihlásí tak ať přijede nebo dá včas vědět, že nepojede.
    Hezké vánoce, šťastný nový rok, hodně pohody v roce 2016
    přeje všem KAREŠ

    OdpovědětVymazat
  5. I když bych nemusel, nedá mi ubych ještě jednou uvedl na pravou míru mnou nahozené téma výše. Rozhodně se nejednalo o nějakou kritiku srazů pořádaných v roce 2015. Vím co obnáší něco takového zorganizovat, sám pravidelně pořádám odborná školení. Před všemi, kteří se do toho pustí smekám, děkuji a těším se na další.

    Těmi KM jsem chtěl oslovit ty motodědky, kteří by stejně jako já se zúčastnili třeba nějaké mikroexpedice o prodlouženém víkendu (zatím pracuji a práce mě dost vytěžuje). Spaní pokaždé jinde, cesta od 1000 km i mimo Česko.
    S někým jsem mluvil a vím, že zájem tu je. Třeba se někdo ozve.

    OdpovědětVymazat