19.4.2015 ( neděle ) - přejezd české Route 66


Mann53 nám připomína tuto akci.

Přejezd české Route 66 se opět hlásí o slovo!  Milé dámy motorkářky a páni motorkáři nad 60 projeďte se 19. 4. 2015 po nekratší silnici s číslem 66 na světě!

Přihlášení: 

Mann53, sanyťák, vaky, Michaelhd, boruli, Méťa47, lachtan123, Opida + Luba, šobul1 + Helena, ggery, Fí-ďas, Atlan, G.Rast,

14 komentářů:

  1. Hlásim se.Sanytak.

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem již přihlášený.

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem se už přihlásil.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj
    nikde jsem nenašel v kolik je start a jestli v Příbrami, nebo v Milíně.
    Dejte to sem kdo víte :-).
    Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráno moudřejší večera: Všechny podrobnosti jsem nečekaně našel pod tlačítkem kalendář akcí!
      Jirka

      Vymazat
  5. Přihlašuji se Méťa.

    OdpovědětVymazat
  6. Přihlašuji se.Lachtan

    OdpovědětVymazat
  7. Již jsme přihlášeni na www/rt66.cz. O+L+Š+H

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem to poslal,Gery -Olomouc

    OdpovědětVymazat
  9. Přihlašuji se také. Fíďas.

    OdpovědětVymazat
  10. Také jsem přihlášený. Pokud pojede někdo od Ústí n.L. - dáme si někde sraz?

    OdpovědětVymazat