16.5.2015 ( sobota ) – návrh izidorkuliče na výlet



Izidorkulič navrhuje výlet na rozhlednu Pípalka na Křemešníku u Pelhřimova, kde by byla pauza na oběd v místní restauraci a potom by se přejelo do Želiva na prohlídku Klášterníhopivovaru. V pivovaru se platí vstupné 60kč.
Sraz pro zájemce v Ledči nad Sázavou u benzínky Adam ( GPS  49.6852761N, 15.2754275E ) na výjezdu z Ledče na Prahu v 10:00 – 10:30 hod. 

Přihlášeno 10 členů

Přihlášení:

vaky, WEN52, Michaelhd, Bronko + Vendulka, Kavec47,  Phil_Marlowe, Fíra, Hrabě-Poky, ZURBIS,

14 komentářů:

  1. Za slušného počasí - bez deště - přijedu. Michaelhd

    OdpovědětVymazat
  2. přijedu podle počasí i s Vendulkou....Bronko

    OdpovědětVymazat
  3. Nezávazně, vyjde-li počasí, přijedu. Šéfíček

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se. Když se nic nestane, budu tam

    OdpovědětVymazat
  5. Také se těším a přijedu.

    OdpovědětVymazat
  6. Omlouvám se, ale svoji účast musím zrušit! Škoda. Pozvali mě bývalí studenti na sraz po 20-ti letech a to jim nemůžu odřeknout. Tak příště. Děkuji šéfíček

    OdpovědětVymazat
  7. Snad to vyjde a Vaky mě cestou vezme s sebou. Nahradím šefíčka.
    Hrabě-poky

    OdpovědětVymazat
  8. Pokud mi to vyjde tak přijedu.ZURBIS

    OdpovědětVymazat
  9. Pokud počasí dovolí, přijedu, přes les to mám kousek

    OdpovědětVymazat
  10. Sice má sněžit a je to dálka, ale měl bych mít volný víkend, tak bych se rád k přátelům přidal.
    "Ani mráz, aní déšť na fešáky neplatí..." :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám to dovolené a jedu od pumpy z Jinec v 8.45hod. další kuřba u Žďákovského mostu v cca 9.35 hod. http://www.mapy.cz/s/i1fB

    OdpovědětVymazat