5.7.2014 - sobota u Hraběte


Všichni a tak mě napadlo...
Kdyby byl zájem, v červenci a to v so.5.7., mimo hru, jsem připraven uspořádat minisrázek u mě v hospodě. Ráno otevřu vrata ( ti co to znají,ví, kdo nezná, pozná) a čekám. Každý dostane napít a najíst, kdo bude chtít vydržet do neděle, může se ubytovat zadarmo na zahradě ve stanu, nebo za prachy v penzionu U kostela, nebo v hotelu Apeyron. Ceny jsou okolo pětistovky. Denně čumím na vlákno a budu reagovat na ohlas a psát upřesňující informace. Tak uvidíme...
Pohoda,tabáček.. Hrabě-poky


Přihlášení: 
vaky, WEN52, petasek + Iva, sanyťák, pája47, Jurabrno, Fí-ďas, Michaelhd + Alena,

11 komentářů:

  1. v případě slušného počasí taky přijedeme. Peťásek, Iva a Sanyťák

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já se také stavím pája47

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj poky, také bych se stavil, patřím ale k těm neznalým. Tuším, že to je v Českým Brodě. Když mi dáš přesnější informace rád přijedu. Zdraví Jurabrno

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem si to našel na internetu. Takže už znám a přijedu. Jurabrno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, jak jsi šikovnej! Těším se! Hrabě-poky

      Vymazat
  5. Ahoj, chystám se také k návštěvě. Mám však v pátek večer těžkou sešlost, tak uvidím jak budu v sobotu ráno fit. Fíďas.

    OdpovědětVymazat
  6. Pokud nebude deštivo,také přijedeme. Michaelhd + Alena

    OdpovědětVymazat
  7. nevíte někdo jaký má být zítra počasí v Českém Brodě?

    OdpovědětVymazat
  8. Podle YR by tady u nás (12 km od Brodu) mělo pozdě odpoledne trochu pršet.

    OdpovědětVymazat