1.5.2014 - sraz u Hraběte-pokyho v Českém Brodě.



Tento den se zde koná  Okruh českobrodský Je to veteránský sraz aut i motorek, jehož historie se píše od r.1934. Kdo by měl zájem, může se se svým veteránem na výše uvedené adrese přihlásit na závod. Kdo by se chtěl jen podívat, zajede ke mě, zaparkuje a může se jít dívat. Pro Vás je parkování ve dvoře hospody bez obav, stroje budou celý den pod dohledem. Restaurace bude otevřena jen pro motorkáře nad "60" od 7:00hod do 16:00hod. Pochopitelně se zde dá snídat, svačit, pokecat, poobědvat i popít. Potom otevřeno pro všechny až do času odjezdu. Myslím, že by se Vám tento den mohl opravdu líbit. 

Přihlášeno 20 členů

Přihlášení: šéfíček, WEN52, lachtan123, izidorkulič, Mann53, Michaelhd, sanyťák, Petasek + Iva, Milamoto + Jaryci, Kavec47, pája47, JanekAkvarista, Lamaya + Anička, motodědekMilan + Majka, Jobik, slonPetr,

19 komentářů:

  1. Dovolí-li počasí, rád přijedu! Jen pobýt, pojíst a podívat se na veterány. Svého však nechám doma, netroufám si na takovou "štreku", natož závodit. Zdraví šéfíček

    OdpovědětVymazat
  2. Byl jsem loni na podzim,rád přijedu i letos na jaře.Nakonec to mám nejblíž.Loni mi veteráni jezdili kolem domu, tak se tak se alespoň podívám i na start.Zdravím, WEN 52

    OdpovědětVymazat
  3. Rád se do Brodu podívám.Jak se přihlásit nevím.Nějak si s tou stránkou nerozumím.Lachtan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj.Rád se na veterány podívám,tak se hlásím.Izidorkulič.

      Vymazat
  4. Pokud počasí dovolí tak se hlásím

    OdpovědětVymazat
  5. Za předpokladu slušného počasí bych vzal veteránka a přijel - ne na závody,jenom na kukačku a na setkání s kamarády 60+.
    Michaelhd

    OdpovědětVymazat
  6. Rád přijedu,hlasím se.Sanyťak.

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud dovolí počasí a zdraví, tak také přijedeme. Peťásek a Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Vynasnažím se přijet :-) Kavec

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to já také přijedu-ač zatím nečlen-,abych okouknul ty starce na motorkách :-) ..... Mám to do Českého Brodu sotva 5 km,jsem již také 60+,jezdím na Suzuki Bandit,Honda Enduro a ČZ 250 typ 475 (+pionýr a moped Stadion S11) a navíc moje manželka chodila s "Hrabětem" do školy do jedné třídy!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Pája47.Rád přijedu k Hrabětum.

    OdpovědětVymazat
  11. Pokud mohu přijedu, u hraběte jsem ještě nebyl JanekAkvarista.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě můžeš přijet, proč bys nemohl. Těším se na všechny, co znám, i co neznám. Vždycky je něco poprvé. Musím jenom napsat, že nepojedeš na zámek, ale do hospody. Hrabě není titul, ale příjmení (dědečka), které nosím hrdě na tričku před pomlčkou. Nebyl sice motorkář, ale na mě ta jeho hospoda zbyla...
      Zdraví Tě Hrabě-poky restaurace U Hrabětů

      Vymazat
  12. Když to počasí a zdraví dovolí, rádi přijedeme.
    Láďa a Anička

    OdpovědětVymazat
  13. motodědek Milan28. dubna 2014 v 11:25

    Když nebude počasí ,,že by ani psa nevyhnal", tak s Majkou rádi přijedeme.

    OdpovědětVymazat
  14. Pokud to trochu půjde, rád přijedu. Jobik

    OdpovědětVymazat
  15. Hlásím se na poslední chvíli!
    Slon Petr

    OdpovědětVymazat
  16. To jsem to zapoměl. Hlásím se také. FÍďas.

    OdpovědětVymazat