21.6. - 24.6.2014 návrh Fajce na výlet do Slovinska


Návrh Fajce - Výlet Slovinsko, NP Triglav, Jadran.

Naplánoval jsem na rok 2014 výlet po národním parku Triglav se zastávkou u moře. Předpokládaný výlet by se uskutečnil někdy v půli června až koncem června dle počasí. Sraz bude u hraničního přechodu Mikulov, odkud bychom jeli po dálnici do kempu Anderwald ( ve Villachu – Rakousko souřadnice: N 46 34 26.5 E 013 55 57.2 ) Pro toho kdo to má blíž na hraniční přechod Dolní Dvořiště, nebo Slavonice je lepší jet přes tyto přechody a sešli bychom se až v kempu ve Villachu. Při zpáteční cestě by jsme se rozdělili v Klagenfurtu ( Klagenfurt – Dolní Dvořiště 306 km, Klagenfurt – Brno 450 km ) Stany a nějaké jídlo sebou. Počet motorek cca 10. Předpokládaná délka výletu 4 – 6 dní ( dle teploty moře a počasí). Předpoklad ujetých kilometrů cca 1300. Noclehy zajistíme operativně.

Tento sraz se uskutečnil od 21.6. do 24.6.2014 

Zůčastnili se:



Fajc, Jahanka, maratonec, JanekAkvarista, motokapr s manželkou, Edrig

15 komentářů:

  1. Hlásím se do týmu.

    OdpovědětVymazat
  2. Přihlašuji se na výlet do Slovinska. kokin01

    OdpovědětVymazat
  3. Přihlašuji se na výlet do Slovinska. Snad vyjde počasí. Zatím zdravím, JanekAkvarista

    OdpovědětVymazat
  4. Aasi teď položím hloupou otázku,no ale co.Takže se stanem jsem byl naposled v roce 1964 při prvním otevření hranic -na Balatonu,A za 5 dnů jsem měl vaření a sezení na trávníku plné zuby.Tak později židličky a stolek.Končil jsem obytným autem.Ale uváděný nábyteček na moto nevezmu a týden jen na zemi se mi nějak nezdá(pokud není chatka).Tak by mne zajímalo jak to kdo řeší. Díky za poučení ,protože to Slovinsko je přitažlivé. Edrig

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Endrigu, dnešní kempy jsou již vybaveny na vyšší úrovni než v roce 1964.
    Každý kemp má prostor kde se dá posedět a ohřát jídlo,sociální zařízení je na velmi
    vysoké úrovni, sušička prádla a pračka je již samozřejmostí. Stan slouží jen k přespání.
    Postavení stanu nezabere víc jak pět minut ( já vlastním stan, který se sám postaví a používám
    samonafukovací matraci tlustou 7 cm.) Ve stanu mám daleko větší soukromí než v chatce, kde
    mě někdo chrápe tak, že celou noc se pořádně nevyspím. A ve stanu mám i rádio a telefon.

    Měj se Fajc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za vyjádření a jen tak mimochodem-uvádíš,že máš samostavitelný stan.Ale pokud jsem se o to zajímal,tak tyto stany ve složeném stavu představují kotouč v průměru cca 70 cm a to je dost.Nebo máš něco jiného? Zdraví Edrig

      Vymazat
  6. Edrigu máš správné informace, mám stan o průměru 70 cm a vozím ho na zahrádce horního
    kufru zajištěného elastickým pavoukem. Další velká výhoda stanu je, že pokud nás jede více motorek, tak s vlastním stanem vždy společné ubytování najdeme a ubytovat v chatce se můžeme také.
    PS: pokud máš jestě nějaký dotaz tak mně prosím Tě zavolej na 702 433 933
    Díky Fajc

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Fajci,
    chtěl bych se zeptat, jestli už máš přibližný termín, nebo to necháš podle počasí. Já si můžu
    1 června sednout na motorku a čekat až zavoláš, ale musím rozdat úkoly u ryb. Naši mladí mně taky sdělili, že teče do stanu, abych koupil nový, že ho budou taky potřebovat - dobrodinci.
    Doufám, že vše klapne, zatím se měj, zdraví Tě
    JanekAkvarista

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Honzo, od poloviny června dám každému emailem min.čtyři dny předem vědět kdy pojedeme.
    V Tesku měli v akci stan za dvě stovky, je malý a dobrý. V Lučkovicích vše proberem.

    Mej se Fajc

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi ten výlet, byl jsem tam v roce 2012 na kole a moc se mi tam líbilo a rád bych s vámi jel, jenom od 11 do 15.6. jedu klasická pasíčka ( Ressen pass, Stelvio, Stelvio ze Švýcarska, Gavia, Tonale, Livigno, Bernina, s návratem nebo příjezdem přes, Tonale, Rombo, Jaufenpass, Mendolu, Brener Gerlos, atp.). Ale jak píše Fajc, domluvíme se v Lučkovicích. Mějte se.

    OdpovědětVymazat
  10. Přihlašuji se též na výlet do Slovinska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doplňuji, že jde o našeho nového člena " motokapra "

      Vymazat
    2. Buď zdráv Fajci.
      Tak bych se tímto chtěl přihlásit na tento zájezd.Přimlouval bych se na konec června,kdy bude voda již ohřátá. Edrig (608093299)

      Vymazat
  11. Zdravím všechny účastníky Slovinsko 2014. Pravděpodobný termín odjezdu by byl dne 21.června 2014 ve 12.00 hod. u hraničního přechodu Mikulov a pro toho kdo to má blíž od hraničního přechodu Dolní Dvořiště ( se domluví se skupinou která pojede z Dolního Dvořiště tel. 605939346 p.Jahanka) sraz bude v kempu Anderwald navečer. Případné odložení termínu bude sděleno nejpozději dne 20.června 2014 v 18.00 na těchto stránkách. PS: plavky,nebo alespoň trenky s sebou. Ahoj Fajc 702 433 933

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím všechny účastníky motovýletu do Slovinska. Bohužel se nemohu zúčastnit. Z předchozího motovýletu do Alp jsem si přivezl zánět spojivek a zatím jsem ho nedoléčil a špatně vidím. Moc vám závidím a přeji šťastnou cestu. Tak snad příště, Růža53

      Vymazat