4. sraz - autokemp Salaš - Velehrad

Jak tento sraz viděl jeho pořadatel Majk

Sraz jsme začali připravovat již na mikulášském srazu na Běleckým Mlýně, kdy byla shoda  uspořádat moravský sraz opět na Velehradě v autokempu JUDr.Huberta Rýce. Termín jsme dohodli na 3. – 5.srpna 2012, tedy v nejparnějším létě. Důvod byl jednoduchý – kapacita do 70 lidiček při spání pod střechou.
Organizátor srazu Majk  přijel na místo již ve čtvrtek, aby domluvil s Policí ČR v Uherském Hradišti možnosti bezpečného průjezdu cca 70 motocyklů, a taky aby objel trasy v Kunovicích a Salaši..
Kamarádi a kamarádky se v pátek 3.8. začali sjíždět již kolem 9 hod ranní, poslední přijeli kolem 20 hod..  Hlavu v pejru z toho měl hlavně majitel autokempu kvůli kapacity kuchyně.

Celkem nás přijelo 84 !!!

Jmenovitě :

alop, belinda, Bigbel, Biker.all, BobyShrekOLD, dedek new, dědoušek, Domi.1, džeff, Edrig, Fajc, Fantan, Farmer20, Fí-ďas, Fíra, franki, Goodmen60, Irena.Iris, IronIra, jarynek.os s Ivou, Jindra47, Jirboz, JISOSO, josef496, JVK, kája51, Kobra17, Laďa s Helenkou, Lamaya s Aničkou, lelusek, Leo1200, Luigi, LUSO, majk, Marťan-ka, Makája01, miki6 s Makinou, miko, Milamoto, mirek42 se synem, motodědekGustik s Magdou, motodědekMilan s Majkou, MotodědekTonda s Mahulenou, Neep s Jaruš52, Nero, Oldakom, oldmar, Oldthomas, Omar37, PadlýAnděl s ĎáblíkemPadlýho, padre45, pája47, Pedro18, petasek s Ivou, prosos, Ráček s Jaruškou, samotář47, sapoto, spacírek47, Stařec Petr, střelec, Viragodědek, Votec, wassermann, 44822Tom se Zdeňkou,

Příznivci:

Josef Štěrba, Jan Lukáš, František Machuča, Jirka Vaniš, Olda Adamec,

Po nezbytném a všeobecném osobním vítání se,  Majk po večeři ( kotlíkovém gulášku), všechny seznámil, co se bude dít dál, s trasou 40 km sobotní vyjířďky do Leteckého muzea Kunovice .  Na večer jsme pak  měli objednaného muzikuse s varhanami a zpívající dcerou, kteří nám hráli pro zábavu až do půlnoci.
V sobotu ráno, po snídaní, zorganizoval náš tajemník nezbytné focení všech. Byla u toho spousta legrace, páč se málem leželo ve třech řadách. Nakonec to objektivy zvládly.
Z autokempu jsme vyjeli v 10 hod zcela volným tempem 50km/h, v příkladném „ zipu „ ,   PČR nám zajistila hladký průjezd Kunovicemi (děsnou křižovatkou u Hypernovy) a v 10.30 jsme byli namístě.
Řada z nás si zavzpomínala na svá vojenská léta, ať již u leteckého zabezpečení, paragánů, či leteckého průzkumu. Bylo na co koukat, zejména stíhací bombardéry SU 7 a Migy 21 dříve k vidění z takové blízkosti nebyly.
Oběd jsme měli reservován v blízké restauraci OK bar – myslím že jídlo ve třech druzích výběru nemělo chybu.
No a kolem 13 hod jsme se rozjeli zpět. Někteří navštívili přístaviště ve Starém Městě a povozili se na lodích po řece Moravě, někteří jsme odjeli podívat se na Neckiádu v koupališti obce Salaš, pak se koupali v nádherném prostředí a někteří si zaskočili na Slovensko. A ostatní se až do večerních hodin věnovali přátelskému povídání u piva a domácích klobás. Počasí bylo po všechny dny pobytu nádherné,  jen tradičně v neděli ráno lehce na půl hodiny zapršelo.
V neděli dopoledne se všichni rozjeli domů, Majk se Sumečkem odjeli kolem poledne jako poslední.
Z  pohledu organizátora akce vše klaplo, strava i ubytování rovněž, jediným stínem bylo zranění Majka a poškození motocyklu Belindy. Bude vyřešeno přes pojišťovnu Triglav.

Všem zúčastněným děkuji za příkladné kamarádské chování a přeju ještě spoustu pohodových letních kilásků.

Majk

Odkazy na fotky účastníků

Makája01

Domi.1

IronIra - 1

IronIra - 2

Fantan

Neep

1. Chtěli byschom poděkovat Majkovi za dobrou a určitě velmi náročnou organizaci srazu. Kdo si nezkusil, asi ani neuvěří. Majku moc děkujem a těšíme se na všechny kamarády v září.

2. Velký pozdrav všem účastníkům, děkuji za pohodové chvíle mezi Vámi všemi a Majkovi za skvělou organizaci naší nedisciplinované bandy, ale zase na naší obranu motorkář to je o volnosti a termíny,uzávěrky ........no nic nebudu tu svoji liknavost okecávat.
    Jsem moc ráda, že vše nakonec skončilo úsměvem a vlídným slovem. Podle mě tudy vede skvělá cesta.
    Pac a pusu báječným přátelům

3. My středočeši jsme přijeli na sraz také bez předešlého objednání a vím,kolik s tím měl Majk starostí,aby pro nás našel místečko na noc.

Díky moc ....

IronIra

4. Majku dík za perfektní organizaci srazíku a není jednoduché to Vše zorganizovat pro tak velkou bandu.
    Měl jsi s tím velké trápení a proto skládám poklonu.Byl jsi na Vše sám.
    Iris

5. byl jsem poprvé na srazu,velká spokojenost,přijedu zase.Díky všem.Lelusek

6. Majku,bylo to v pohodě,až na ten malý šrámek.Bude mi ctí se zúčastnit příště....Jaryn