3. sraz - hotel SEN - 5. - 6.7.2012

Děkuji Bohoušovi nejen za to, že nám umožnil se tohoto srazu zůčastnit, ale také za tuto reportáž.

Sraz v hotelu S.E.N v Senohrabech ve  dnech  5. – 6. 7.  2012

Letos třetí, ale pro některé z nás i už druhý společný Sraz v hotelu S.E.N. v Senohrabech, je za námi. Musím říci, že úspěšně.
 Co k tomu napsat.  Když jsem začátkem letošního roku určil datum konání, tak jsem vůbec netušil, jaké „nervy“ mě i mým spolupracovníkům vrtochy počasí přinesou. Ale vše dobře dopadlo a takovéhle počasí by se ani nedalo naplánovat.

Letos, bohužel, nebyl první Jirka Šatánek ( JIRBOZ ), který loni přijel vlakem již v brzkých ranních hodinách a v 5:oo se domáhal ředitele, ale této role se ujal nevědomky NERO, který jako první zaparkoval svojí GUZZI  na parkovišti hotelu S.E.N. a za ním již volně následovali ostatní přihlášení. Po nezbytných oficialních formalitách se všichni ochotně občerstvovali u svačinových stolů, ochotně se pózovalo amatérským fotografům a diskutovalo u motorek.

To trvalo ve společenském dialogu až do chvíle, než tyto diskuse přerušily policejní houkačky a na parkoviště „vtrhnul „ dálniční policejní PASSAT a policejní Yamaha FJR 1300 z oddělení  Mirošovice a Benešov. Přijeli proto, aby nám posádka, včetně příjemné blonďaté policistky (někteří z nás s ní mají osobní fotku ve svém mobilu), předvedla a vysvětlila techniku, kterou na nás má připravenou na silnicích. Někteří z nás mají i fotku, jak sedlají policejní moto ( i v letních šatech).  Za to policii dík !!  Že to byl asi dobrý nápad dokazuje zájem nás všech i téma otázek, které tam zazněly.

Po této zajímavé policejní presentaci byl podáván lehký letní oběd zahájený držkovou polévkou, letními saláty, kuřecím soté s rýži a dalšími gurmánskými pochutinami. V tomto čase se také začaly rodit nápady, že na vyjížďku někteří nepojedou a využijí počasí a zůstanou u bazénu  (myslím, že udělali dobře). A tak podle plánu ve 13:oo hod, opět za doprovodu mladých “sršnů“ jako loni, se kolona cca 38 motorek vydala směrem na Pyšely, Babice a Týnec n/Sázavou do Lešan, kde jsme navštívili znovu otevřené Vojenské museum. Tam si všichni zavzpomínali u které zbraně  kdo sloužil a dokonce jsem zaslechl, že někteří i s takovou technikou na vojně jezdili a snažili se bránit naši vlast.!!

Po skončení prohlídky a za úmorného vedra jsme se přemístili asi o 40 km do Chocerad, kde jsme se zastavili v pěkné hospůdce mexického stylu na kafe a malé občerstvení. Po krátké přestávce a za již ženoucích se bouřkových mračen jsme se vrátili pohodovou cestou sázavským údolím zpět do hotelu S.E.N.

Při příjezdu na parkoviště hotelu personál rozdával SLIVOVICI, tak zvanou „ proti odjezdu „. Chytlo se to, protože někteří řidiči si ani nesundávali rukavice a několik (nebudu jmenovat) chtěli ještě jednu, prý proti nachlazení. Po dojezdu bylo připraveno ještě malé pohoštění na parkovišti pro ty, kterým cestou z toho horka vytrávilo.

Po návratu, občerstvení a uložení strojů ke klidu, se všichni rozešli do svých pokojů. Někteří využili možnosti se v klidu v 26.st. bazénu vykoupat a i zrelaxovat své kosti ve vířivce. Ti, kteří s námi nejeli a zůstali u bazénu byli očividně, když nás viděli, spokojeni se svým rozhodnutím, ale vše mělo své kouzlo.

Po absolvování této relaxace jsme se všichni začali scházet kolem 19:oo hod. ve „Swissrestaurantu“ na společné večeři, ke které nám hrál „Bumbácband“ nejdříve k poslechu a pak i k tanci. A aby nám Sv. Petr dokázal, že o nás ví, tak přesně na začátku večeře začalo pršet s lehkou bouřkou. Hudba se 3x stěhovala, ale hned po večeři přestalo pršet a tak se někteří opět mohli přemístit k bazénu, kde mohli pokračovat v diskusních kroužcích.
Večeře byla formou buffet, která obsahovala výběry ze studených předkrmů, grilovaných mas, včetně několika druhů klobás, čerstvých salátu s dresinky a variace moučníků a nápojů alko i nealko, becherovky i slivovice včetně.
Kolem 23.oo hod se začala projevovat únava z tepla a dlouhého náročného programu a tak se pomalu začali všichni rozcházet do svých pokojů.

Kdo vydržel nejdéle je znám, kdo měl náladu taky, ale tyto informace patří do ochrany osobních údajů.!!

Druhý den 6.7. 2012 bylo opět krásné počasí, někteří ten den zahájili rozplavbou v bazénu nebo cigaretou na čerstvém vzduchu, protože si neřekli o kuřácký pokoj a ti ostatní již  od 7.00 hod snídali v hotelové restauraci v pohodě a v klidu se rozhodovali, jestli si prodlouží pobyt na pokoji do odpoledne, nebo se vydají v tom vedru na cestu domů. Ať už se rozhodli, tak nebo tak, určitě se rozhodli správně.

Co na konec. Dík, že jste přijeli, že jsme nemuseli realizovat náhradní program, kdyby pršelo, že se líbilo. Ještě v pondělí bylo přihlášeno 86 osob, dorazilo 59, někteří odjeli po obědě, někteří po vyjížďce, někteří se omluvili, někteří ne. Těm, co stále pochybují vyřiďte, že opět zaváhali.

Přeji všem příjemný zbytek léta, hlavně zdraví a bezpečnou jízdu se šťastným návratem.
KAREŠ

Jako tajemník se pokusím o sepsání seznamu účastníků:

Někteří přijeli jen na otočku ale většina zůstala a nelitovala a přijelo také několik motorkářů jen tak nás okouknout.

belinda, brumlík51, Cibar, dědaStanda s Blaženkou, dědkulín,  Domi.1, Fí-ďas, fík1943, Franciska s Petrem, Haspepík, hošák. s Boženkou, idealista, IronIra se synem, JiB, Jirnys, Kareš, Krumloš, Lamaya s Aničkou, leo1200 s Maruškou, Luigi s Evičkou, Marťan-ka, Medy2, miki6 s makínou, motodědekGustik s Magdou, Nero, Oldakom, petasek s Ivou, RomanXX, samotář47, sanyťák, saporo, skyair s Aničkou, Slon-Petr, střelec, Šabik s Milenou, šéfíček, školník, Taťka, vaky, Viragodědek se Zdeňkou, Votec, wassermann s manželkou, Witti s Miluškou,

A ještě návštěva:
Miroslav Kratochvíl s Martinou, Pavel Kačer s Helenou, Jan Krákora, Miroslav Nechyba.

Pokud budete číst tento seznam a byli jste na srazu a nenajdete se tam, tak mě kontaktujte, a já vás dopíšu.

A zde je ještě pohled na tuto akci od Jirky Bašného, který už také dovršil náš věk a tak se přijel podívat co jsme to za partu. Jirka je  velký cestovatel a také externí redaktor ČMN a má v těchto motorkářských novinách  rubriku " Poznáváme Česko "
Jirka vložil jeho článek i do magazinu Motoroute

Odkazy na fotky účastníků.