Josef496 - výlet do Norska

Ahoj přátelé, měl by někdo zájem podívat se na motorce za severní polární kruh do Norska na Lofoty? Viděl bych to na výlet tak na 10 dní. Kontaktujte mě kdo má zájem, nechci jet sám. Josef496 - josef.uhlik@volny.cz

6 komentářů:

  1. No tak to se mi nezdá-těch 1O dnů.Kolik set kilometrů připadne na den ? Edrig

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl jsem osobně za polárním kruhem až v Tromso - svým autem (1997) - těch 10 dnů je sakra málo. V Norsku se jezdí 80 a na dálnicích, kterých je málo tak 100-110. Jen ze Zlína do přístavu na severu Dáska je to 1400km - jestli by se jelo přes Rostok a pak lodí - taky to časově nevychází - rovněž přes most z Dánska do Švédska.
      Franki

      Vymazat
    2. No to je pravda, střelil jsem od boku, dnes, po prostudování map to vidím jinak. Bylo by to na 14-18 dní. My důchodci na nějakej ten den nekoukáme. Myslel jsem na červenec. josef496

      Vymazat
  2. Pane kolego,
    máte pravdu, že by to šlo ujet. Dal jsem si to do Map Pointu a vyšla mi jedna cesta cca 2880km a to na 4 1/2 dne. Tak že teoreticky by se to dalo, je tu však to ale. Každý den je potřeba ujet cca 700km. A většinu po dálnici. Při dodržování předpisů by to bylo dost našponované a budete mít co dělat abyste vůbec něco zhltl.
    Jezdím hodně, zajímalo by mne to, ale v jiném tempu.
    Navíc, neuvádíte v jakém období chcete cestu podniknout. Každopádně Vám držím palce
    RomanXX

    OdpovědětVymazat
  3. Byl jsem na motorce až na Lofotech ve městečku "A" na 10 dní to by byl fakt masakr a je třeba vědět,že nějaké nedodržování rychlosti je tam skoro sebevražda,jezdí se tam skutečně podle povolené rychlosti.Byl jsem tam také v červenci a pokud nebudete mít štěstí na počasí,tak se připravte na spoustu deště a větru s teplotou kolem 10 stupňů a někde na severu i trochu sněhu.
    Jinak je to nádherná země a je tam co vidět a k tomu ještě dloooouho do noci:-) Milan alias mikni

    OdpovědětVymazat
  4. Byl jsem na motorce až na Lofotech ve městečku "A" na 10 dní to by byl fakt masakr a je třeba vědět,že nějaké nedodržování rychlosti je tam skoro sebevražda,jezdí se tam skutečně podle povolené rychlosti.Byl jsem tam také v červenci a pokud nebudete mít štěstí na počasí,tak se připravte na spoustu deště a větru s teplotou kolem 10 stupňů a někde na severu i trochu sněhu.
    Jinak je to nádherná země a je tam co vidět a k tomu ještě dloooouho do noci:-) Milan alias mikni

    OdpovědětVymazat