Návrh Milose1

Poslední zpráva od organizátora srazu Milose1
Tak jsem se právě domluvil s panem Počtou na podrobnostech srazu. Termín je nutné posunout na 25.-27.5.2012. Místo je rekreační zařízení Lučkovice
K dispozici je 21 čtyřlůžkových bungalovů a 5 čtyřlůžkových pokojů. Předpokládám, že vás i nás dohromady bude tak kolem 50, takže kapacita stačí. Cena je 320,- Kč/osoba ubytování + polopenze za den.
Jinak 200,- lůžko, 50,- snídaně, 70,- večeře. Není nutné mít polopenzi, je možné objednat co kdo chce. Oběd v sobotu bude na trase společné jízdy. Příjezd 25.5. kdykoliv. V sobotu snídaně, příprava na společnou jízdu. Trasa Lučkovice - Milevsko - Temelín ( mám pevně (na 10:30) domluvenou exkurzi v informačním centru Temelína. Šéf centra je také motorkář ) - Týn nad Vltavou (oběd v čínské restauraci) - Písek (podle zájmu návštěva prodejny Bikers Crown) - Lučkovice. V neděli odjezd (vyklizení bungalovů do 10:00hod). Trasu ještě musím projet, zjistit časy a podle toho stanovit dobu odjezdu, délku exkurze, čas oběda atd.)
Domluvil jsem se s panem Počtou, že zájemci se mu budou hlásit sami na telefonních číslech, nebo na mailu (uvedeno na jeho webu) do 20. dubna 2012. Tímto dnem bude uzávěrka akce. Bylo by dobré, kdyby se přihlásili asi ještě u tebe, nebo stačí pokud budou uvedeni na vašich stránkách u akce a já si je sečtu. Potřeboval bych totiž upřesnit počet lidí na oběd a na exkurzi. Asi tak 14 dní před srazem dám dohromady, tak jako vloni, podrobnou informaci, která se bude moct rozeslat účastníkům e-mailem.

Poslední zpráva od Miloše.
Ahoj všichni, moc mně těší zájem o sraz. Pro jistotu připomínám, že zájemci o ubytování a jídlo si mají vše objednat u provozovatele areálu pana Počty do 20.4.2012. Já podle přihlášených zde budu zařizovat exkurzi, oběd na vyjížďce a technické záležitosti.
Kontakt na ubytování a jídlo:
tel.: 382 289 184
mobil: 602 112 103
mobil: 777 737 739
e-mail: pocta@volny.cz
Hlavně aby vyšlo počasí Miloš


Přihlášení

Viragodědek, dedkulín, belinda, wassermann, Kareš, Endy58, brumlík51, Šabik, MotodědekGustik + 1, Fíďas, Kavec47 - bez služeb, Krumloš, bronkobil, Hanys50, Bigbel + 1, Opida + 1, vaky - nezávazně, Jean ?, Šobul, Votec, Jariin + 1 - nezávazně, saporo,  pája47,  Mann53 + Čimelice - bez služeb, Neep + 1,  vera1960 + 1 -
ubytování v dámském pokoji na 2 noci se snídaní, dědazdenda - bez služeb, mikni + 1, miko, Jisoso a biker.all - nezávazně, Doltonolda, 

55 komentářů:

  1. Snad už nebude u nás ve V.Karlovicich v květnu sníh.Když nebude,rád bych vás všechny na Sťědroníně viděl.Wassermann.

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky, se dovolím přhlásit

    OdpovědětVymazat
  3. Letos určitě přijedu.
    KAREŠ

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud zdraví dovolí,přijedu! Endy58

    OdpovědětVymazat
  5. Brumlik51
    květnový termín je v pohodě, hlásím se. V případě výletu na Temelín doporučuju v Písku navštívit Bikers Crown a hlavně si dát hned vedle ve staročeské krčmě hamu papu nebo jiné malé občerstvení. Stojí to zato, foto dam do galeriie, odkaz sem

    OdpovědětVymazat
  6. Já se hlásím PEDRO51

    OdpovědětVymazat
  7. Brumlik51: jak jsme výše slíbil tak z Orliku neni tak daleko do Písku. Ve starem pivovaru je tam obchod BikersCrownu a hlavne Stredoveka krcma. vyborne se tam sedi i ji.
    a jak to tam vypada je tady mala ukazka:
    http://www.felbabka.net/galerie/index.php
    Titulni obrazek alba je vstupni branou do galerie (po kliknuti)

    OdpovědětVymazat
  8. Já se hlásím také. Jindra47

    OdpovědětVymazat
  9. Motodědek Gustik a Magda se hlásíme a rádi se svámi kamarádi opět setkkáme. Ahoj.

    OdpovědětVymazat
  10. Pokud nebude zemětřesení a pod. tak se hlásím.
    Fíďas.

    OdpovědětVymazat
  11. Vynasnažím se přijet a odjet bez zvláštní péče,a rezervace :-)

    OdpovědětVymazat
  12. přijedu, mám to blízko :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Hlásím se také,ať je nás víc.

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj, sraz se mi nekryje se srazem XJR, a tak na sraz JEDU... Bronko

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, rád přijedu a pokud nebude ve V.Karlovicích sníh a Wassermann pojede a nebude mu to vadit, přidám se na předem sluveném místě na trase. Hanys50

    OdpovědětVymazat
  16. Jasné a vezmu kamoša.Bigbel

    OdpovědětVymazat
  17. Hlásím Baťůžek a sebe. Ve Štědroníně jsem Vás viděl vůbec poprvé! Tak to nemůžu vynechat. Přijede asi i Šobul, ale ještě to neví. Ukecam ho. A když budou Lučkovice, tím líp. Máme to pěšky skoro jen pár minut. Opida

    OdpovědětVymazat
  18. Hlásíme se na celý pobyt, jak bude známo místo konání zajistíme si ubytování dle pokynů Goodman a Makája

    OdpovědětVymazat
  19. Motodědek Milan a Majka se hlásí do party a moc se těšíme.

    OdpovědětVymazat
  20. neyávazně se hlásím

    OdpovědětVymazat
  21. Tento termín mám již zadán na rekreaci,tak se zde odhlašuji.Nashle v červnu na Kolibě na Hrádku u Ústí nad Orlicí.

    OdpovědětVymazat
  22. Opida mě ukecal jedu taky. Šobul + 1.

    OdpovědětVymazat
  23. Rádi se hlásíme ve složení Goodman60 a Makája, dále Dráček +1, ubytování si zajistíme dle pokynů sami asi nebudeme chtít stravování. Těšíme se na setkání s fajn kamarády už aby bylo jaro.

    OdpovědětVymazat
  24. I Votec se rád zůčastní

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj! Tak tohoto termínu jsem se obával. Od 20.5. do 30.5. mám to nejhorší pracovní vytížení v celém roce 2012. Moc rád bych jel, směr cesty mi vyhovuje, ale nejde to. Moc se omlouvám a budu se těšit na další sraz. Vašek - fík 1943

    OdpovědětVymazat
  26. nezávazně budu se snažit přijet + 1 Jarrin

    OdpovědětVymazat
  27. S politováním musím naše setkání v tomto novém termínu odmítnout, protože ve
    stejném termínu je celonárodní (mezinárodní) ,,sjetina SCRC". Zde mám závazky již téměř deset let.
    Pohodový den přeje motodědek Milan.

    OdpovědětVymazat
  28. Ja se hlasím
    saporo

    OdpovědětVymazat
  29. Smůla,25,5 máme sraz Vulkánů v Dachové.Šlahoun.

    OdpovědětVymazat
  30. Mám skoro za barákem, budu dojíždět a vezmu sebou Karla (Čimelice)

    OdpovědětVymazat
  31. Rádi se zučastníme Neep+1

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj zúčastním se s batůžkem takže 2x ubytovánív dámském pokoji na 2 noci se snídaní díky Věra :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj všichni, moc mně těší zájem o sraz. Pro jistotu připomínám, že zájemci o ubytování a jídlo si mají vše objednat u provozovatele areálu pana Počty do 20.4.2012. Já podle přihlášených zde budu zařizovat exkurzi, oběd na vyjížďce a technické záležitosti.
    Kontakt na ubytování a jídlo:
    tel.: 382 289 184
    mobil: 602 112 103
    mobil: 777 737 739
    e-mail: pocta@volny.cz
    Hlavně aby vyšlo počasí Miloš

    OdpovědětVymazat
  34. Ráček+1 s politováním se musím odhlásit v tomto termínu budu po operaci,takže se uvidíme jinde,Láďa

    OdpovědětVymazat
  35. Odhlašuji se,nemohu se účestnit tohoto srazu Fajc.

    OdpovědětVymazat
  36. Hlásím se, bez zajištění rezervace

    OdpovědětVymazat
  37. Bohužel se z toho srazu musím omluvit, vlezla mi do toho dovolená. S pozdravem Jindra47

    OdpovědětVymazat
  38. Hlásím se také se svým baťůžkem mikni1

    OdpovědětVymazat
  39. Hlásím se na sraz v Lučkovicích , 1 lůžko na 2 noci v pokoji.
    S pozdravem Ing.Tomáš Michalec - oldthomas

    OdpovědětVymazat
  40. Rád přijedu,ale zatím nevím jak mě to dovolí moje žebra.Už je to měsíc a stále mě bolí.Teď se ještě přidala plíce.V pondělí jdu k lékaři a uvidím co mne řekne.Já doufám že to do května bude dobrý a že budu moci přijet. VAKY.

    OdpovědětVymazat
  41. jisoso@seznam.cz14. dubna 2012 v 15:22

    Ahoj všici,máme v plánu dorazit na sraz,pokavad vyjde počasí,budeme se ještě trošičku hýbat tak určitě dorazíme.Zatím neobjednáváme žádné služby necháváme to v luftě,uvidíme.Ale zatím jsme natěšeni,že se opět setkáme.Zdravíme Jirka a All.

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj parto,je mi to moc líto, ale teď mi poslali blokaci na týdenní dovolenou a přesně od 25.5.Protože je to už dopředu zaplacený a nedá se to posunout ani zrušit, musím tedy já zrušit svojí účast s ženuškou na akci v Lučkovicích. Moc mě to mrzí, těšil jsem se na první společnou akci.Ta další snad už klapne. Cibar

    OdpovědětVymazat
  43. Hlásím se na sraz do Lučkovic 25.-27.5.2012 Doltonolda.Objednává Votec

    OdpovědětVymazat
  44. Bohužel Goodmana taky čeká 17.5.operace, tak se odhlašujeme oba věříme, že další setkání, hlavně to které organizujeme my už zvládneme v pohodě. Ubytování jsme nezajišťovali tak je vše v pořádku. Makája

    OdpovědětVymazat
  45. Od klienta jsem se v minulém týdnu dověděl , že budu mít od 20.5.2012 až do konce května pracovní povinnosti v Bavorsku( stále totiž na dohodu pracuji ) , takže svou přihlášku musím bohužel zrušit . Snad příště .... Oldthomas

    OdpovědětVymazat
  46. pokud nebudou padat trakaře,přijedu..tzn.1x MOC SE TĚŠÍM!!! SUMEČEK

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj kamarádi a kamarádky, počet lidí na sraz je uzavřen, kapacita na jídlo, exkurzi a ostatní je vyčerpána. Mějte se fajn a těšíme se na vás. Miloš1

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj všichni, právě jsem všem závazně přihlášeným na vašem webu rozeslal informaci o srazu v Lučkovicích. Pokud mi někdo vypadl, ať mi napíše na irondogs@seznam.cz a já mu to pošlu. Miloš1

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj Miloši velice se omlouvám, ale pro nemoc nepřijedem. Ubytování jsem u paní Chlumecké zrušil.Na ten sraz jsem se velice těšil snad příště.Zdraví motodědek Gustik a Magda

    OdpovědětVymazat
  50. Motodědek Gustik24. května 2012 v 10:46

    Ahoj Miloši to ubytování jsem zrušil u pana Počty,trochu zmatkuju.Zdraví motodědek Gustik a Magda

    OdpovědětVymazat