4. sraz - u majka v Orlové

Účastníci srazu: dědkulín, Jirboz, JVK, LUSO, majkys, Merlin., miko, MotodědekTonda s Mahulenou, StařecPetr, střelec, Venda_Marauder, Virágodědek,
Návštěvníci: alop, drag-Pedro,

Musím se s vámi podělit o zážitky , kterých byla spousta.
Příjezd do Orlové jme měli naplánovaný na čtvrtek 16.7. 2009. Hostitel majk nás měl čekat v 17:00 na čerpací stanici OMV v Ostravě.
A tak jsme všichni plánovali trasu do hornického města. Někdo jel sólo , někdo se domlouval na společné cestě.
Já to měl do Orlové z Ústí nejdál , a tak jsem vyrazil už v 7:00. Za příjemného slunečného počasí jsem vyrazil směr Mladá Boleslav , kde jsem měl sraz s Taťkou , který se srazu nezúčastnil , ale doprovázel nás kus cesty. Společně jsme pokračovali na Jičín , kde jsme se setkali s Motodědkem , kterého doprovázela manželka Mahulenka.

Další zastávku jsme měli naplánovanou na oběd ve Vysokém Mýtě. Tam se k nám připojil Střelec , LUSO a dedkulín. Restauraci Městský dům můžu doporučit. Hezké prostředí , výborné jídlo.

Z vysokého Mýta jsme už bez Taťky pokračovali do Žamberka , kde jsme měli na náměstí sraz s předsedou Vendou_Marauderem a jeho mluvčím (synem) arthusem.

Po nezbytném fotografování jsme pokračovali , pro motorkáře parádní cestou, směr Šumperk , Bruntál , Opavu do Ostravy.
S menším zdržením jme dorazili na čerpací stanici OMV na ulici Rudná v Ostravě. Tam už na nás čekal organizátor majk , Stařec Petr , JVK a Jirboz. Opět nezbytné fotografování a potom v koloně za majkem na jeho chatu v Or
lové.

Po příjezdu na chatu jsme se zase fotili.

K večeři nám uvařila hostitelova kamarádka výbornou drškovou polévku.

Po večeři jsme klábosili o všem možném až do půlnoci.

Ráno nás přivítalo zase slunečné počasí.

Na pátek nám hostitel majk připravil bohatý program.

Před odjezdem jsme se vyfotili.

Příprava na odjezd.

Nejdříve jsme odjeli na návštěvu dolu Michal. Tam jsme absolvovali prohlídku s výkladem , aby jsme si udělali představu , jak to vypadá v zázemí dolu. Někdy jsme si připadali jak ve filmu Ocelové město.

Po prohlídce dolu Michal jsme se v koloně přesunuli do Hornického muzea OKD v Ostravě - Petřkovicích.

Po prohlídce této expozice jsme jednohlasně prohlásili - " do dolů nikdy "
Po šichtě v jámě nám vyhládlo a tak jme navštívili blízké restaurační zařízení.

Další zastávka byla v Karviné , kde jsme si prohlédli kostel svatého Petra z Alkantary , který se vlivem důlní činnosti propadl o 32 metrů a naklonil o 6,8°.

Poslední zastávkou tento den byla návštěva kostela Narození Panny Marie v Orlové. Majk nám zařídil u pana faráře přístup do kostela. Tak jsme si mohli prohlédnou nádhernou výzdobu vnitřku kostela a při tom se trochu ochladit. Na závěr pan farář požehnal nás i naše motorky.

Po náročném celodenním programu jsme se už těšili zpět na chatu , kde nás čekalo vychlazené pivo a výborný guláš.
V podvečer nás navštívil motorkářský kolega Pedro ze Star Riders Slovakia . Pedro si s námi popovídal až do setmění a potom odjel domů.

Večer jsme opět poseděli u táboráku.

Sobotní ráno bylo opět slunečné. Měli jsme zprávy z Čech , že tam prší, ale nás se zatím déšť vyhýbal. Postupně nás začali opouštět někteří účastníci srazu. Odjížděli k příbuzným. LUSO vyrazil dokonce do zahraničí - jel na Slovensko.

My ostatní jsme měli naplánovaný výlet do Beskyd na Pustevny. Po parádní projížďce ( majka jsme museli brzdit - jel by jako čert) jsme dorazili na parkoviště na Pustevnách. Tam proběhlo už pravidelné focení. Na této fotce je také majkův kamarád Aleš , který se zúčastňoval všech našich akcí. Aleš byl super bavič naší společnosti. Je to ten statný junák v modrém tričku.

Samozřejmě došlo také na občerstvení.

Potom se i na Ostravsku začalo zatahovat a tak jsme ujížděli k majkovi na chatu. Ještě jsme stihli za sucha sníst majkovu specialitu "bigusek". Navečer už začalo pršet , a tak s posezení u ohně nic nebylo. Přesunuli jsme se do chaty a poslední večer před odjezdem jsme pokračovali v debatě o všem možném. Proto , že nás ráno čekal náročný přesun domů , tak jsme zalehli už po 22 hodině. Uléhali jsme v naději , že ráno nebude pršet , a my odjedeme za sucha. Ale bylo to jen přání , ráno jsme vstávali do deště. Čekat na lepší počasí nemělo cenu a tak jsme zabalili a připravili se k odjezdu. Měli jsme zprávy z minulého dne o tom , že všichni co odjeli dříve zmokli. A tak smířeni s osudem , že nás to potká také , jsme se rozloučili s hostitelem a vydali se na dalekou cestu.
Motodědek s manželkou to vzali domů přes Polsko , Miko horní cestou přes Šumperk a já s dědkulínem , aby nám to ubíhalo , tak jsme jeli po dálnici přes Olomouc. Dešti jsme se nevyhli , ale vytrvale mířili k domovu. Na oběd jsme se zastavili opět ve Vysokém Mýtě. To už nám na cestu svítilo sluníčko. V Hradci Králové jsme se rozdělili. Dědkulín odbočil na Prahu a já pokračoval na Jičín kde jsem už naposled zmokl. Domů jsem dorazil v pořádku a byl jsem rád , že jsem tu jízdu v dešti přežil. Zatím jsem s tou mojí leštěnkou takhle nezmokl.

Myslím , že můžu napsat i za ostatní , že se sraz u majka moc povedl a jsme jeho dlužníci. Prožili jsme krásné tři dni s kamarády motorkáři a všichni si to užili.

Ještě jednou majku díky, že jsi se o nás tak staral a připravil nám parádní program.